Min farmor
Igår när jag skulle sova, låg jag och kollade ut genom fönstret men vände mig sedan om så jag kunde kolla runt i rummet, då står hon där, min farmor.
Mitt i rummet och hon ler mot mig.
Jag ler tillbaka, hon börjar gå sakta fram mot sängen, men försvinner.
Är det någon som kan berätta vad hon ville?
Kan hon komma tillbaka om jag försöker ''kalla'' på henne?
Jag saknar min farmor, hon dog av en muskelsjukdom, en sjukdom som försämrar musklerna. Det är en obotlig sjukdom, den började i hennes hals så hon kunde varken äta eller prata, hon hade därför en sorts maskin som hon skrev på, men om man klickade på en speciell knapp sa maskinen ''vem är feseproppen'', och det var just det ordet jag och min bror sa alltid, vem är fesepropen? :)
När hon fick diagnosen hade hon ett år kvar ungefär att leva, hon dog efter 11 månader, då var hon helt förlamad.
Sjukdomen är dessutom ärftlig..
MIN NYA IFOKUS-SAJT ÄR LINDDA, JAG KOMMER VARA INNE PÅ DEN MERA JUST NU OCH TILLSLUT LÄGGA NER VERKSAMHETEN HELT PÅ KISEMISEN.
ÅÅÅ vilken underbar upplevelse!
Tyvärr kan jag inte säga vad hon ville..men jag tror att hon vill säga att hon har det bra nu….Kram!
U R us

#1, ja, det var helt… jag vet inte hur jag ska säga det!
Hon var lycklig!
Hon har aldrig visat sig innan, men jag såg direkt att det var hon, hon hade sin filt, hon hade sin kjol.. :)
/linda
MIN NYA IFOKUS-SAJT ÄR LINDDA, JAG KOMMER VARA INNE PÅ DEN MERA JUST NU OCH TILLSLUT LÄGGA NER VERKSAMHETEN HELT PÅ KISEMISEN.
Måste ha varit helt underbart att få se henne
U R us

#3, det var det verkligen =).
Speciellt farmor, jag såg henne så tydligt, hennes leende.. det var ett ögonblick jag kommer komma ihåg så länge jag lever. :)