Lite besök igen
Igår kväll när jag lade mig i soffan och skulle titta på tv, så hörde jag då och då konstiga ljud från köket. Jag tänkte inte så mycket på det.
Jag tänkte att det kanske någon som jag känner på andra sidan som är på besök.
sedan somnade jag i soffan med tv:n på, men jag varje gång jag somnade, så "knakade" tv:n till väldigt högt och det brukar den inte göra.
Så jag försökte hålla mig vaken, för att se om det hände igen. Jag var vaken säkert en timme och så somnade jag igen och vaknade av att tv:n knakade till igen.
Då gick jag upp till köket och såg att kökskranen rann och jag brukar vara jättenoga med att stänga av kranar, så jag vet att det inte är jag som glömt.
Ibland är det någon som sätter på kranen även till mitt badkar.
Dom som jag har mest besök utav vad jag vet är min mormor och min pojkvän.
Kul när man vet att dom hälsar på :-)

Visst är det roligt med besök! Det där med att det "knakar" till i möbler o annat har jag också funderat på. Knakar det till i väggar o tak kan vara en sak pga att det blåser men om det gör så i möbler? Har själv också hört det senaste dagarna när jag legat i sängen o då undrar man om det är besök eller inte. Helst vill jag i alla fall ha tydligare "bevis" och det händer ju ibland, om än inte så ofta.
Ja konstigt det där. Tv:n knakar aldrig när jag är vaken, bara när jag ska just till att somna… två ggr hände det.
Ibland kan ju tv:n låta ifall det blir temperaturskillnader ifall man har öppet fönster, men jag hade inte öppet fönster heller.
Kan det inte vara så att det blir spänningar i tv:n ibland?
Christine, Chris
"Behandla andra som du själv vill bli behandlad"
Kika in på min fotoblogg och glöm inte att kommentera: http://photosbychristine.blogg.se
Jo jag vet att det kan bli spänningar i tv:n, men det händer inte så ofta och låter inte så högt som denna gång.
Om man får vara lite långsökt, så undrar jag ifall det kan bli "extra spänningar" i tv:n ifall en ande är närvarande?
Jag har själv en ande här och jag vet vem det är, men har inte hört "extra spänningar" i tv:n när min ande är närvarande. Jag låter någon annan som kan, få svara i stället på detta.
Christine, Chris
"Behandla andra som du själv vill bli behandlad"
Kika in på min fotoblogg och glöm inte att kommentera: http://photosbychristine.blogg.se