ond arm
Jag har så ont i min högra arm. Har gått på massage många ggr. Ibland kan det kännas lite bättre men det räcker med att dammsuga så är det värre igen. Bara att lytfa en mjölkliter är jobbigt. Förmodar att det är en inflammation som är envis! Sitter mest i armbågen men också på insidan och ner till handleden.
Tänkte "tigga" healing och testa det. Har fått healing förra veckan men märkte inget! Jag kanske inte är mottaglig för det?
Egentligen så är hela högersidan risig från topp till tå. Ryggsidan, axeln, "drar" nerför låret, benhinnan fram. Ja det är bara skrot av kärringen!
Det blir så jobbigt att ha ont så länge, ursäkta mitt gnäll!
/Inga-Lill i Öje
Songhios
Kanske prova självhealing .Meditera, få kontakt med din andliga hjälpare och be denne om hjälp.
Jag skickar till dig./Daria
Ja smärta är inte lätt att leva med. Sänder färger till dig. Pröva att gå till någon som hjälper dig ta bort blockeringarna du har i armen. Kanske lite obearbetade saker som har med din pappa att göra? Exempelvis regressionsterapi, hypnosterapi eller annat.
Kram Åsa

Jag skickar gärna till dig men jag tycker också att du bör uppsöka en läkare snart som kan undersöka och se vad som orsakar dina besvär.
Kram
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
#1 Har jag en andling hjälpare?
Pappa? Jag ÄLSKADE min pappa väldigt högt och kan inte såhär hitta några obearbetade saker med honom. Men har funderat på hypnos ibland och "rensa" ur elände.
Kram och tack för Era svar/Inga-Lill
Tack! Ja, det börjar luta åt att jag får ge min massör sparken och uppsöka farbror doktorn istället! Min massör har hjälpt mig många gånger men nu börjar han också misströsta. Vi ska ses på torsdag få se om jag tar doktorn istället.
Kram/Inga-Lill
Kanske ska vara lite tydligare. Det brukar ha med pappan att göra när det sitter på höger sida, men jag kan inte gå bet på att det är till 100%. Och egentligen är det inte så viktigt heller kanske. Huvudsaken är ju att få bort smärtan.
Kram Åsa