Drömmar om förr
Vad kommer det sej att jag drömmer om min första kärlek så ofta? Alltid precis innan jag vaknar - och det är så verkligt att jag nästan kan känna beröring och dofter och känslan är påtaglig! Ibland tror jag han drömmer samma sak eftersom det är ständigt återkommande.
Är det någon här som kan förklara mina drömm
//Lino
Jag gör ett försök och puttar upp………
Han kanske söker upp dig på ett annat sätt? Eller så kan du inte glömma honom helt…har det hänt honom något?
U R us

Antagligen är det något angående den relationen du inte har bearbetat klart ännu…
Eller så har du fortfarande ett visst band kvar… En tråd som dröjer sig kvar, varför du känner av honom…
Jag känner av min före detta man emellanåt, även om jag är lyckligt omgift… Vissa band kan nog inte kapas - tror inte det är svårare än så!
"There is nothing more despicable than respect based on fear."

PS, prova en ametist under kudden… Den hjälper drömmarna lite på traven…
Tack för era svar!
Känslorna är nog obearbetade! Jag har ingen kontakt med honom och han bor långt från mej. Nu måste jag hitta mina stenar och hoppas jag ser vilken som är ametist. Jag har googlat och läst om ametisten!
lino

#5 Den ska vara lila, ibland är den både vit och lila.
Telepatiska "vibbar" mellan människor kan skapa drömmar oavsett att relationen är annars slut. #4 Ger råd åt dig vad jag inte kan. Jag vet bara hur telepatin och drömmar fungerar.