Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: andlighet
Läst 450 ggr
lykkan
0

andra sätt än meditation..

Finns det andra sätt än genom Meditation för att komma i kontakt med vägledare…helt plötsligt har detta blivit en jätteviktig sak för mig…och nej, mitt liv är lugnt och utan några störningar…jätteglad för tips…kanske rent av finns nån som kan "känna in" min/mina vägledare genom min text..(haha..vilket önsketänkande)

Lykkan

[Hellas]
0

Det är viktigt att man lär känna sin guide utan hjälp av någon annan, det finns ju ingen bevisning alls om någon annan talar om vem din guide är om du själv inte mött denne tidigare.

De flesta lär aldrig känna sin guide och i många andra fall så kan det ta flera flera år av tålamod innan man ens förnimmer guiden.

Några får endast veta ett namn men vet inte hur guiden ser ut och några får bara se guiden men får inget namn.
Alla varianter finns.

Jag tror att den dagen man är mogen för att ta emot sin guide så kommer h*n också.
Det kanske låter som en klyscha men det ligger mycket i det.

Kanske du ska sluta fokusera så mycket på att möta din guide, ibland blir det låsningar pga. att man helt enkelt vill för mycket.
Slappna av i din Meditation och låt den föra dig vind för våg.
Försök att vara med och i dig själv utan krav.

Alltså, meditera inte i syfte att möta din guide, en Meditation ska man i första hand göra för att må gott själv.
Ibland måste man även möta sig själv, det egna jaget, innan man kan möta sin guide.

Lycka till