Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: andlighet
Läst 1697 ggr
Eleri-Twinkle
0

Själs-språk

Själens språk…

Ja nu har Eleri klurat igen*ler* Jag satt och funderade över när själen talar och hur den hjälper en att urskilja från dess språk och de andra "intrycken…känslor" vi har. För mig fungerar det i alla fall så här…ex…jag fullständigt ÄLSKAR att få ge. Kan jag hjälpa och göra ngt för ngn så ger det mig ren, skär lycka. Min själ berättar varje gång att det är "rätt väg", "rätt sätt". Det är en mycket klar känsla, med en "tyst, stark och väldigt nickning i samtycke".

Men det var först för ett litet tag sedan jag insåg att jag även har ett verbalt och skriftligt själs-språk. Ett sätt att ge mina tankar och känslor ljud för omvärlden och ett sätt att skriva som är ren kanalisering ur/från min själ.

Just detta verbala själs-språk har jag "insett existerar" tack vare en annan själ jag fått det stora nöjet att samtala med. Att träffa på ngn som har liknande och ofta samma sätt att "tala/skriva" är magiskt. Och åter igen "nickar själen" i sitt samtycke. Jag känner att det är så otroligt rätt! Det ÄR mitt själs-språk!

Så kontentan är att jag har börjat lyssna och min själ har rejält mycket att visa…*ler*

Detta kanske blev flummigt, men jag hoppas att ngn av er förstår vad jag menar. Det handlar om en handling där själen ger gensvar direkt.

*Kram på er och tack du rara människa och själ därute som hjälpte mig att inse att jag har en alldeles egen själa-röst*

Indiania
0

Jag förstår precis hur du menar, det själsliga språker ligger djupare och känns renare än " vanliga känslor ".Så upplever jag själv att det är.

Kram till dig! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Hellas]
0

Du skriver så fint Eleri och det du så djupt nu uttrycker är så vackert och sant.

Eleri-Twinkle
0

#1 Ja det gör du verkligen Indiania*ler* Det är så bra beskrivet av dig=) KRAM

#2 Tack Hellas*varm* KRAMA OOOOMKyss

Jane-Lyzell
0

Du har precis talat till min själ just nu - tack:-)Flört

Kram Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Eleri-Twinkle
0

*Kraaam Jane*