Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 472 ggr
Farwuq
0

God morgon 15:e mars

God morgon Ön, hoppas att allt är bra med er.

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

MedlemNizze
0

GodMorgon Farwuq!

Morgonen blir som Du gör den till… Om Du vill att den ska vara bra så blir den det, om Du vaknar med ett negativt tänkande så blir söndagen katastrofal!

GodMorgon

linhof
0

Godmorgon (gonatt för min del) alla kända och okända vänner Glad

chik
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Morgon önskar jag alla själar. Och en trevlig o givande söndag.

Håller med Medlemnizz…

Lena.P är jag i verkliga livet.

Red-Lady
0

God morgon på er alla här är det 2 plus idag. Hoppas att ni alla får en trevlig söndag. Idag skall jag och min hälsa på min svärmor, Ha det gott alla vi hörs.

Elisabeth-J
0

God morgon!

Här skiner solen och vi har +5 grader just nu, vilken glädje det är när det droppar från taken och solen värmer så gott Glad

Idag ska jag fortsätta att pyssla i hemmet, Robin ska klippa håret så vi ska åka till frisören sen. Efter det ska jag ha besök på middag så det ska bli roligt, har inte bestämt mig än vad det ska bli för mat men det blir ng snart klart Glad Ikväll är det övningar här på forumet vilket var ett tag sen så det är skoj att det kör igång igen Glad

Önskar er alla en jättefin söndag!

Kramar

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

[GunillaF]
0

God morgon!

Jag önskar er en bra Söndag!

wolfie
0

God morgon alla!En trevlig dag önskar jag er alla!

Lycka till på övningarna i kväll!

Wargmane
0

GodMorgon Från ett grådisigt Trollhättan…idag är det ajajajajaj, *s* var hos Min Kinesdoktor igår…och jag vet ingen som är SÅ duktig på att hitta ALLA ömma punkter som finns i kroppen…blir till att vila sig idag!

Önskar alla en Trevlig Söndag !

_B.B //Kristina

**Målet Är Att Livet ska Levas…
*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens

Lilj-an
0

Morning, på er alla !!!!

Här skiner solen, ska gå ut nu och njuta av det vackra vädret med min 6-årige son..

Trevlig söndag !!! Snowboarding 2 

Tatsu
0

God Morgon, här skiner solen och det är några grader minus.Har varit ute på en kortare promenad med hundarna och jag stod en stund efter en vägg solen värmde jätteskönt.

Vidare i dag blir det tvätt, tvätt, tvätt vi är tre personer men har tvätt för 20st det tar aldrig slut.
Senare ska jag färga håret på T.O. och det tar en enorm tid, mycket hår är det och maken väntar på en klippning.
Hundarna ska borstas av lite vinterpäls så det ser ut som dagen är rätt så utstakad.

[Hellas]
0

God förmiddag, jag ska på 1 årskalas idag så det ska bli så roligt.
Jag hoppas att det kommer gå bra med kanaliseringsövningarna ikväll för deltagarna på distanskursen

Kram