Min lilla katt
När min yngsta katt ligger i mitt knä kan hon börja att titta bredvid mig som om någon rör sig där….om jag frågar vem det är och ger alternativ så har jag tolkat hennes svar…
Om det är personen eller djuret som jag säger namnet på så klappar hon mig på kinden med tassen..
Helt otrolig är hon…som om hon vore en människa ibland…..hon kramas och klappar oss….
Hehe ,,ja djuren är mycket klokare än vi tror…ibland tror jag att de är intelligantare än vi, att de har kommit längre i sin "andliga" utveckling och är här för att hjälpa oss vidare i vårt sökande. Himla söööt är hon!
U R us

Åh,så söt hon är! Min gamla katt (hon är sexton år) är som din kisse. När mina barn var små och kivades så gick kissen imellan och pratade och skrek åt dem att sluta
Om någon av dem var ledsna så kramade kissen om dom runt benen.

Åh jösses va söt hon är!!Söt o klok kisse du har!!

Åh, vad härligt. Visst är det alldeles underbart att ha katt. Det ger så otroligt mycket och de är verkligen små kloka personligheter. Själv har jag en liten kattherre på 7 år, han är en riktig liten mattegris och jag älskar honom lika mycket tillbaka. Han brukar "känna" om jag har ont någonstans och lägga sig precis där det gör ont. Lite katthealing är ju fantastiskt.

#6 Ja, visst är det fantastiskt. Min katt pratar också….inte bara jamar utan olika slags ljud…man kan faktiskt föra en konversation med honom…lite svårt att förstå vad han menar ..men pratar det gör vi 
Jag tycker det är så mysigt när dem säger prr..krrr…mmmm..mjau..och när dem spinner….
Sedan kan jag kommunicera via tankar både med mina kattor och min hund men det blir på ett annat sätt…

#8 Kommunicera via tankar med djur låter ju helt fantastiskt. Jag önskar att jag kunde det. Har försökt men lyckas inte, det är väl inte alla som har den gåvan.
Men du, en spinnande varm och kärleksfull katt liggande i famnen eller på magen får en verkligen att slappna av, all stress bara rinner av en tycker jag. Ibland kan jag tänka att det här borde alla få uppleva.

Ja måste bara berätta vad min katt gjorde: För ca 10 år sen så var jag tillsammans med en man som hon inte gillade (förstår varför nu ,han var inte snäll mot mig ) Men ialla fall på kvällen när vi gått och lagt oss så hoppade katten upp på hans kläder som låg på en stol och kissade.( hon har alltid varit rumsren)Gissa vad han blev arg! Jag skrattar gott åt det när jag tänker tillbaka, skulle ha lyssnat på henne..hon kände direkt att han var elak. Djur är kloka 
Om jag tänker att jag ska gå till tvättstugan brukar lilla katten vara före mig dit för hon älskar att vara där.
När jag tar fram kött eller färs från frysen kommer min hund alltid dagen efter i lunchtid och för mig till kylskåpet för då ska hon ha lite rått kött.
Det är genom tankar och bilder jag gör i mitt huvud som djuren uppfattar…det jag skrev om nu är bara ett litet exempel…
Alla borde få känna på en go katt någon gång i livet….håller med!

# Haha, vilken smart liten kisse 

Inlägg 12 var menat till inlägg 10, fick visst inte dit siffran!
Vilka fina katter du har Jeramina och kloka sådana också 
Jättesöta katter jeremina!
Min lilla hittekatt är en riktig liten surrhummel! Hon kurrar och pratar dagarna i ända så ibland när jag sitter i telefonen kan jag knappt höra vad som sägs!
Så söt kissemiss! :-)

Vilken söt katt. De är så kloka djuren. Och liksom ni här så tror jag att de kan ha kommit längre i sin andliga utveckling än vi människor gjort många gånger. Min katt tittar ofta runt mig som om han se någon bredvid mig.
Han var så go och snäll med då jag kom hem från lasarettet, pratade lågmält med mig och låg troget bredvid mig i sängen.
Vilken klok katt…fick väl mycket god mat sedan? 

Hihihi….jadå!
( Tur att man kan skratta åt det så här efteråt,det var en jobbig tid innan jag lämnade honom )
Jag förstår men nu mår du väl bra? 

JAA,nu mår jag toppen! Kramiz
Kramsi kramsi skrult…..