Liten flicka???
Läste för rätt så länge sen ett inlägg om en flicka som hade setts under seanser m.m.
Det var någonting om en blå stol och någon hade sett henne på en balkong på ett rött hus med vita knutar.
Minns jag rätt? Lyckas inte hitta igen det inlägget och undrar om någon kan berätta om det där igen.
När jag lästa det där så kände jag så starkt för den där flickan.
Har ni hittat någon "ägare"?
Ha en bra dag! // Pernilla
*putt*
*puttputt*

De hittade inte vem flickan tillhörde…. jag frågade förra veckan… men nu kan ja inte hitta tråden o länka till den heller….
Typiskt
Du har ingen aning heller vem som kan ha skapat tråden?

nää kommer inte ihåg vad hon heter…. 
var det inte Elisabeth eller Jane som hon kom till under en seans? 
U R us
Har ingen aning…har för mig att det var flera som hon hade kommit till.
*putt*

Jag läste den tråden och minns att flickan hadde visat sig för Pluppis…fråga henne.
Kram

Pluppis va det som skrivit tråden juh! men flickan hade visat sej för elisabeth o jane med om ja inte minns helt fel?

Flickan har inte visat sig för Jane och mig. Tråden är borttagen av hänsyn till anhöriga.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

#11 ockej… fick för mej hon visat sej för er med…. bra o veta att den e borta…. tack för infon 
Nu förstår jag inte riktigt… är det inte okej att berätta om kontakter med andra sidan?
inte för att ÖN svämmar över av dem - men nog har vi ändå fått läsa en hel del fina och spännande historier där andevärlden har visat sig.
Jag förstår inte alls varför den just den här tråden har plockats bort. Är det nån ny regel eller?

men nu hänger jag inte med. Var det ett flickespöke? eller var det en levande flicka som kommit bort? Var det en flicka som nyligen avlidit? :/
# 14: Det var ett flickespöke.

#13 Man kan berätta om kontakter och det är ingen ny regel, om du får läsa här om en kontakt som du känner igen, som i det här fallet ett barn, det kan vara någons barn som läser och får då läsa att flickan är ledsen och inte har gått vidare, en del kan ta sånt bra men många kan även bli illa berörda. Det som står härinne finns att läsa för alla och jag anser att man bör vara försiktig med en del information av hänsyn.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

#15 ja då trodde jag rätt när jag läste första tråden