Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterredskaptarotpendelkristaller
Läst 681 ggr
pernillaa
0

Representant

Hej.

Jag är ganska ny vad gäller att lägga tarot.

Kan man spå någon på avstånd? Räcker det med att man väljer ut en representant eller måste man göra något mer för att det ska fungera också?

Måste det vara någon man känner sen tidigare för att man ska kunna känna in den personen på avstånd eller hur gör man?

Kram

Ha en bra dag! // Pernilla

CarolineO
0

Jag kan inte spå de jag känner.. Jag blir "biased"… svenskt ord… typ att mina förutfattade meningar, alltså om jag vet att ngn jag känner har det knapert ekonomiskt blir det lätt att jag kommer fram till det i korten också, även om det kanske egentligen är på väg att vända….    Om du förstår hur jag menar…
Jag blir alltså förvirrad av att jag vet saker om personen också fungerar det inte alls…

Så nu för tiden spår jag bara de jag inte känner   =0)

pernillaa
0

Tack Caroline. Då vet jag. Glad

Kram

skrult
0

Jag puttar på denna tråd:

Är det någon som kan tala om det går att lägga tarot på avstånd? ( utan  kontakt även via telefon)

Magi-cat
0

Hej! Det går jättebra att spå på distans! På sätt och vis är det nästan lättare, man har inte så mycket förutfattade meningar mot om personen sitter framför en.

Tänk bara på personen du ska lägga kort för, hans/hennes namn räcker. En del vill ha födelsedatum också. Sedan lägger du en stjärna som vanligt.

Jag brukar inte ta ut någon representant, det går bra ändå-

(Kom ihåg att aldrig "snoka", utan bara lägga kort för dem som bett om det och ni kommit överens i förväg.)

Lycka till!

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

pernillaa
0

Tack!Glad

Kram

skrult
0

Ok,tack för ditt svar!

Ska få en läggning på söndag på avstånd,det ska bli spännande Glad