Dröm
Vill görna ha funderingar och komentarer på min märkliga dröm:) Om du inte årkar läsa hela så läs bara det feta
Jag går in med två kompisar på en toalett som vissar sig vara ett stort rum med en seen, men det är fullt med toalett dörarrar runt veggarna. Vi går till en benk brevid senen där mina vänner försvinner in på toaletterna.
Det är fult med party kläda ungdomar endel i långa svarta kläder. Stressad, letar jag efter något som jag inte hittar i min väska(inte ovanligt) En konser börjar, dom har släkt ner det är lila lampor och hela rumet är fullpropat med skrickande åskodare. Men jag är så inne i att leta så jag märker inte något av det!
Inte för sen dom spelar en låt som jag känner igen. sångaren sjunger "take my hand..and I will help you" sträker han ut en blå sudig arm mot mig. Jag sträker mig mot den, inte säker på om jag ska ta den. Håller min väska och grejerna håller på att åka ut. Han väntar kvar med handen en lång stund men jag får inte tag på den.
Jag står längst fram vid senen. ångrar att jag inte tog handen. sångaren komr fram svävande. Som en blå lila och svart suddigt sken. ner från senen mot mig.
Han läger en hand mot min panna och trycker mig mot golvet. Jag fattar ingenting??! sen skriker han släpp släpp! och jag faller på knä på golvet.
Sen sitter jag på benken med mina vänner. (Ljuset är tänt och dom flästa har gått hem, fortfarande ett toalettrum). Jag känner mig ricktigt konstig och min kropp stöter ut stora genomskinliga kristaler, dom är slipade och endel har färglinjer i sig. Efter en stund blir dom till gulbruna illa luktande klumpar,(gala?).
//En främling är en vän du inte lärt känna än;) kicka in på My place on WW
Jag går in med två kompisar på en toalett TOALETT = ATT GÖRA AV MED PSYKISK LORT som vissar sig vara ett stort rum med en seen, men det är fullt med toalett dörarrar runt veggarna. Vi går till en benk brevid senen där mina vänner försvinner in på toaletterna.
Det är fult med party kläda ungdomar endel i långa svarta kläder. Stressad, letar jag efter något som jag inte hittar i min väska (inte ovanligt) En konser börjar, dom har släkt ner det är lila lampor och hela rumet är fullpropat med skrickande åskodare. Men jag är så inne i att leta så jag märker inte något av det! DU LETAR EFTER NÅGOT SOM TAR ALL DIN ENERGI
Inte för sen dom spelar en låt som jag känner igen. sångaren = EN AV DINA SIDOR sjunger "take my hand..and I will help you" TA MIN HAND, JAG HJÄLPER DIG sträker han ut en blå BLÅ = DITT SÄTT ATT UTTRYCKA DIG sudig arm mot mig. Jag sträker mig mot den, inte säker på om jag ska ta den DU VET INTE OM DU SKA TA EMOT HJÄLPEN. Håller min väska och grejerna håller på att åka ut. Han väntar kvar med handen en lång stund DU ÄR SÅ UPPTAGEN ATT DU INTE KAN TA EMOT HJÄLPEN men jag får inte tag på den.
Jag står längst fram vid senen. ångrar att jag inte tog handen. sångaren komr fram svävande. Som en blå lila och svart suddigt sken. ner från senen mot mig.
Han läger en hand mot min panna och trycker mig mot golvet. Jag fattar ingenting??! sen skriker han släpp släpp! och jag faller på knä på golvet.
Sen sitter jag på benken med mina vänner. (Ljuset är tänt och dom flästa har gått hem, fortfarande ett toalettrum). Jag känner mig ricktigt konstig och min kropp stöter ut stora genomskinliga kristaler DU SLÄPPER IFRÅN DIG ENERGI I FORM AV FINA GENOMSKINLIGA KRISTALLER, dom är slipade och endel har färglinjer i sig. Efter en stund blir dom till gulbruna illa luktande klumpar, DENNA ENERGI FÖRVANDLAS TILL AVFALL (gala?).
Det är kanske något i ditt liv som du behöver hjälp med, men har svårt att ta emot den hjälpen. Om du tar emot hjälpen, får du energi. Om du inte tar emot hjälp, blir du av med energi. 
Tack så mycket för din tolkning! Det stämmer väldigt bra att jag lägger energi på fel saker och då försvinner min energi i stället. Det är precis så det är men jag har inte tänkt på det så.Kanske ska sluta att leta efter det som tar energin och hitta det som ger energi i stället=)
men jag är inte helt säker på det sista varför jag blev avmed energin när jag tog imot hjälpen..
Men tack för din hjälp!
//En främling är en vän du inte lärt känna än;) kicka in på My place on WW
Det är när du INTE tar emot hjälpen som du blir av med energin! Du har i drömmen dessa fina kristaller inom dig, men stöter ut dem och då blir de gulbruna, illaluktande klumpar. Detta symboliserar att din inre energi (kristallerna), förändras till avfall (gulbruna klumparna) och du tappar energi. Så du bör ta emot hjälpen!