Nattens dröm
Jag drömde i natt att en person hade gjort illa vänster arm och blödde kraftigt…låg vid trottorkanten..helt plötsligt var det jag som låg där och bredvid stod en bekant till mig…som lever
Denne hjälpte mig med min blodiga arm och jag såg till min förskräckelse att personen svävade i luften..tittade ner och såg att det var så att vi var ända upp ovanför molnen…
Jag sa: men hur ska detta gå? Då ser jag och hör min farmor som är död hon säger: du gumman allt kommer att ordna sig…
Något eller någon som du är orolig över? Jag är ingen drömtolkare, men jag försöker hjälpa dig ändå :-)
det verkar som att du tar emot starka känslor, ( blod kan betyda stark passion, ellr så kan blod betyda liv, kraft,) men i detta fallet blir det svårt eftersom du blöder..ur vänster arm. Kan det vara så att du tar emot men att det rinner ut igen?
När man svävar betyder det att man är lycklig, alla hinder är övervunna.
jag ser rädsla och ändå trygghet
Känns som att du ger men får inget tillbaka..är jag ute och reser igen? hehe
Att dina andevänner är med dig och stöttar dig, tror att det var just den personen som ville säga dig att du inte ska vara orolig
U R us
Vänster = kvinnliga sidan. Blod = nytt liv. Din bekant = en av dina sidor. Personen svävar i luften = denne sidan "svävar i luften" = du vet inte riktigt hur du ska använda den. Din döda farmor = hon vill säga dig något. Det gör hon också när hon säger: allt kommer att ordna sig!
Det ser ut som om du håller på att utveckla en ny sida/egenskap och att du är lite orolig och inte vet hur du ska ta hand om den sidan. Men din farmor berättar att det kommer att ordna sig, så du kan släppa din oro. 
Åh..vilka intressanta svar och tänkvärda….tack och kram