Ande-orb?
Hej.
Har sett hur folk lägger upp kort på sk Orber här på sidan.
Min son som är 2,5 år gammal lånade min kamera en dag och tog detta kort. Min katt avbröt mitt i leken på kortet och jag uppfattar det som om han gjorde det för att han såg ljusfläcken på bilden. Haha, han hann inte ens stoppa in tungan i munnen igen. Han tittar ju inte rakt på den men blicken kanske inte hängde med.
Tycker då inte att det här ser ut som damm.
Vad tycker ni? Kan ni känna något?
Kram
Ha en bra dag! // Pernilla
*putt*
jo jag ser en orb mitt i skuggan på skåpet…katter har ofta osynliga kompisar som de leker med..men jag kan ej avgöra vilket det är i ditt fall…
U R us
Tack för ditt svar #2. Någon annan som har någon åsikt, som känner något i bilden?
Kram

Jag an med se orben den som katten ser på i väggen.
Visst är det något där på skåpdörren….så kissarna har visst fått sällskap i deras lek…..
Så ni tycker att det känns som en katt som är där?
*putt*

Jag har tagit mig en titt på orben, och kan berätta att jag ser en liten flicka som håller i sina två dockor, dom ligger vilande på varsin arm . Hon är så söt.
Jag ser också en liten flicka. Hon ser allvarlig ut. Och söt.
Tack för det! Vad trevligt med en liten flicka här. 
#8, 9:
Ni som "ser" flickan, är det platsenergier som fångas upp eller har ni alltså en länk med er?
Hur ser hon ut rent konkret?
Kommunicerar hon och vad vill hon?
Står hon helt stilla som ett fotografi eller rör hon på sig?
Pernillaa, känner du igen lilla tjejen?
Jag får en känsla av min son, att det är hans energi dom känner och misstar honom för att vara en flicka. Han är en riktig teaterapa och brukar ofta försöka se allvarlig ut.
Hur ser dockorna ut som hon håller i?
#11 Tack för att du kom in och styrde upp detta.
Munnen är lik din sons.
Jag kan inte förklara något om den här bilden faktiskt. Det är nämligen första gången jag ser en bild i en orb.
Men det finns likheter. Jag fattar ingenting.
Dom är lika söta i alla fall
Jag undrar om du kanske ser ett barn som jag gjorde abort på för många år sedan. Har gjort två aborter i mitt liv.

Pernillaa #13 Det jag ser är mycket lik din son ,men bilden rör på sig och ibland har han lite längre hår lite lockigt, och lika söt.
Han vinkar med sin högra hand lite lätt, och på hans högra sida vilar ett mjukisdjur som liknar en hund eller kanske en kanin.
På hans vänstra sida har han Nicke Nyfiken.
#16 Fast det var ju en flicka du såg?
# 16 Här hos mig har vi ingen Nicke Nyfiken. Kan du känna vad den här pojken vill?
Jag vet inte men jag läste i något inlägg här på sidan om en flicka som hade kommit till flera st här på sidan under seanser m.m. och jag kände en koppling till den flickan. Jag känner inte igen henne, mer än att det kan vara jag när jag var liten. Jag vet inte riktigt men det var starkt. Någon sa att hon satt på en blå stol om jag minns rätt och vi hade en blå stol när jag var liten och jag kan känna igen det där med att hon stod på balkongen i ett rött hus med vita knutar. Jag har också haft en känsla av en flicka/pojke i min närhet. Jag förstår att ni är osäkra på könet för att jag är själv väldigt osäker. Ibland är det en flicka och ibland en pojke.
Jag köpte en bok om Nicke Nyfiken i dag! 

#17 Ja det var vad jag trodde det var eftersom bilden rör sig mellan två olika utseenden en med lite längre hår och den andra med kort.
Men det är samma ansikte i bägge. Men det liknar väldigt Pernillaas son.
Ser du något annat, eller ?
Som sagt så har jag tidigare uppfattat en pojke/flicka här intill mig. Ibland är det en pojke och ibland en flicka och ibland både ock. Jättekonstigt.
#20 Helgardering med andra ord *skrattar*.
Jag ser ingenting eftersom jag inte vill se.

#22 Narrar du? Vad är du ute efter? Jag går inte in och ifrågasätter det du ser och upplever … och skrattar åt dina inlägg … nu är det så att jag ser mina bilder rörliga och ibland ändrar de utseende , och i detta fall mellan långt och kort hår , Men jag upplevde det som en flicka för att hon var starkast ,det tycker inte jag är helgardering ???????
Jag har i en annan tråd beskrivit hur jag i samma bild såg en ballerina i kort rosa klänning dansande och under dansen ändrades hennes klänning till lång samtidigt som hon la armen över axeln på en man i vit kostym, det var så vackert.
Vi är inte alla stöpta i samma mått, och vi får inte till oss samma saker, men det vi upplever själva ska vi lita på.
Jag vet inte vad du indikerar att det skulle vara fantasier men jag är inte av den sorten som tycker att det skulle läggas in här om inte jag litade på det jag ser.
Vad är du ute efter att alla nyare medlemmar som inte följer dina mått ska dra eller ???
# 22: Jag undrar lite samma sak som #23. Vad var poängen med det du skrev? Jag förstår # 23 och håller med i det han/hon säger(ursäkta Lilj-an men jag hittar inget som vittnar om ditt kön) om att det är både en tjej och en kille eller att det växlar emellan.
Av någon anledning har det en förmåga att bli oenigheter i mina trådar.
# 22: Vad var menat med det du skrev att du inte ser någonting eftersom du inte vill se? Förstår inte meningen överhuvudtaget med att du skriver i den här tråden om du inte tänker ta de tidigare inläggen på allvar och du själv inte har något att säga om bilden och min fråga i sig.

#24 Tack Pernillaa! Mitt namn är Ann
Okej. Hej Ann!!! 
I den här tråden står det varför jag själv oftast inte läser av foton + att det står lite annat, ge gärna er syn på saken: http://overnaturligt.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=731be48c-de43-4c91-882f-dfa45d620fad
Att leverera ett *skratt* innebär för mig inte att narras, inte heller "helgardering" det var ju kuuul ju
.
Alla på ÖN får ställa frågor och ifrågasätta sådant som känns konstigt och dessutom göra det i de trådar även om man inte aktivt själv tillför något mer än själva frågandet.
Ha det gott

Skitkul !!!! 
Jo, det har du rätt i Hellas. Ursäkta att jag ifrågasatte.
Ann, kan du känna vad den här/flickan/pojken vill?

När jag ser pojken får jag känslan av att han vill hälsa , han vinkar och ser ut att må bra, flickan har tårar på kinderna men jag kan inte känna vad hon vill. Hon ser inte glad ut om jag säger så.
Pojken ser jag sitta på sidan , och flickan tittar rätt fram.
Tack, då vet jag lite mer. Misstänker att det här kan vara de två aborterna jag har gjort. Är de mulatter barnen?

Bara den ena, som jag kan se, den med kort hår.
Den andra har ljust lockigt hår och mer vit i hyn.
De är jättesöta bägge två.
Tack. Tror jag avslutar den här tråden här! Tack för din hjälp Ann.
Kram