Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettertvtidningarradio
Läst 1018 ggr
Elisabeth-J
0

Det okända 11/3

Kopierat från Tvplaneten:

Del 7 av 12. För Fia och John Pettersson blev deras husköp i Skänninge en mardröm. De hör hur någon stampar i golvet på nedervåningen, möbler flyttar runt av sig själva och Fia känner sådant obehag på övervåningen att hon inte törs gå upp dit själv. Dessutom tycks huset ständigt vara i en enda röra trots att ingen av dem har stökat till det. Caroline Giertz och mediet Jörgen Gustafsson försöker ta reda på vad som orsakar störningarna.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Manni
0

Åh, jag springer iväg till teven direkt! :)

signemo
0

Det är dags nu Skrattande

Var rädda om varandra

signemo
0

HAr tittat på programmet. När de sa att  hans pappa dog förr förra året tänkte jag med detsamma på min svärfar som också dog då och jag riktigt ryste. Varför vet jag inte. ( inte av rädsla)För han var en trevlig person. Vid en telefonsittning med Erika kom han och han stöttar mig i mina funderingar. Känns lite konstigt att sitta att skriva det. Men båder Erika och vissa av er här har sagt det. Satt liksom bara och väntade på att svärfar skulle hitta på nått här resten av programmet. Troligtvis så bara skakar han på huvudet just nu.

Måste har varit ett dilema för fruni huset. Mannen ville ju ha sin pappa kvar men hon verkade lite mer tveksam och rädd.

Var rädda om varandra

DeepImpact
0

Neeej! Jag missade det igen! För andra veckan i rad,trots att jag har det uppskrivet på mitt veckoschema!Skrikandes Va sur jag blir på mej själv!!

signemo
0

Då var det nog meningen du skulle göra något annatFlört. Kanske kan du se reprisen. Kram

Var rädda om varandra

DeepImpact
0

Kan tipsa om något intressant och samtidigt faktiskt jätte läskigt…

På Discovery World  vid 22.50 tiden brukar de visa "Övernaturliga fenomen" Vet tyvärr inte på rak arm vika dagar det är men det kan man ju lätt kolla i nån Tv guide.

Helt klart sevärt. Ett Amerikanskt program som dramatiserar verkliga upplevelser i form av hemsökelser….

Rädd brukar jag bli som attan…Förvånad

Mysan59
0

#6 Jag undrar om det är samma program som gick för ett par år sen.

Dom är verkligen skrämmande! Ska helst inte vara ensam hemma när man tittar på dom…

skrult
0

#6  Tycker inte om att bli rädd av program som överdramatiserar der hela. Försöker att inte vara så rädd för det okända som plötsligt dyker upp runt omkring så att se såna program hjälper mig ju inte ObestämdFlört

DeepImpact
0

Ja det är det nog… Visserligen vet man inte vilken sanning det ligger i de programmen. Vill man ha mer seriöst ska man se "Det Okända" helt klart Glad

Å nej..jag brukar tvinga min sambo att sitta med för att jag ska kunna titta på "Övernaturliga fenomen". Han blir inte glad ska jag säga..Flört

"Det Okända" ger hopp. "Övernaturliga fenomen" skrämmer bara livet ur enSkrattande

Mysan59
0

Jag tycker programmet ikväll var bra som vanligt, men jag har lite svårt för Jörgen. Jag vill helst se Lena, Camilla eller Terry…

signemo
0

#10 Brukar tycka det samma, men ikväll tyckte jag att han ändå verkade mer samlad på nått sätt.

Var rädda om varandra

nero
0

#10 Håller med dig! Brukar  tycka att han svävar iväg lite osamanhängade ibl men i kväll va han bra!

Leonesse
0

#10 Instämmer! Ibland tycker jag nästan att han verkar oseriös när han svävar iväg och blir allmänt luddig.

Brukar faktiskt inte se klart när jag får veta att det är han som är med i programmet, men idag tittade jag dock klart.

[Puppan]
0

Jag å min mamma var själv på en privatsittning så jag missade programmet, hur var det man kunde se på programmet som igen??

madspaze
0

När kommer ett avsnitt med terry evans? Någon som vet????

Jag tycker bara om avsnitten där han är med Glad

[Puppan]
0

#15 Tack så mycket!!

Mysan59
0

#9 Ja jag ser också helst Det Okända, det är ju inte skrämmande utan mer positivt

Britt-Marie
0

Såg inte programmet igår. Var på tjejtfäff hos en kusin. Men får titta sedan på reprisen eller det fanns visst en länk med här ovan någonstans.

anvandarnamn
0

Jörgen är bra tycker jag. Han får det hela till att bli interessant, även om han kanske är lite osammanhängande ibland.

för övrigt tycker jag att gårdagens program var riktigt tråkigt… ja har ingen förklaring på det bara en smaksak gissar jag på…