En vän på andra sidan
Jag låg och funderade på ett problem idag som jag ville ha löst…vips kommer en man som jag känt i 34 år och han dog 88 år gammal julen 2007…
Iaf han gav mig ett förslag och så skrattade han sådär gott som han alltid gjort..avslutade med att jag skulle hälsa till hans närmaste..han namngav flera stycken…
Och tänk att han löste mitt problem från andra sidan..gògubbe där…
Kram Jeremina!

Härligt Jeremina! Våra nära och kära kommer och hjälper oss med så mycket från andra sidan, mycket mer än man tror egentligen 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Denna man var så glad och snäll och mysig när han levde så man ville träffa honom ofta. Han hade en sådan humor men kunde också vara bestämd.
Hans sondotter har önskat att jag skulle få kontakt med hennes farfar och nu har jag fått det och han hade hälsningar till henne….jag ryser för det är såå positivt och härligt…kram 

hur kunde du höra honom prata? Och Hur såg du honom?
Jermina#2
Jeremina. Låter underbart att du fick hjälp och hälsningar. Jag blir så glad när jag läser så positiva saker vad vi kan få av andarna. Jag önskar alltid att alla människor skulle ta emot hjälp vad vi kan få. Men..jag är en optimistisk önsketänkare.
Kram.
Tänk vad härligt det är att de kommer när vi behöver de
Jeremina, du får inte byta din lilla bild så ofta, känner ju inte igen dig 

Kramizar.
Jag hör som tankar och sedan ser jag i huvudet ibland..det är olika men denna gång var det så. Han stod alldeles intill mig och jag kunde nästan känna honom.
Visst…det är såå härligt med en sådan spontan kontakt för jag hade inte räknat med att det var han som skulle komma.
Jag bara myser ska jag säga..angående bilden så har jag svårt att bestämma mig…snyft….
Kram på er mina vänner!! 
#6 Jag har liknande erfarenhet. Därför det kändes extra härligt att höra vad du har upplevt.
Kram.
Lilla powderpuff….jag har nu återställt min Avatar med den bild jag har haft mest och ska inte byta nu…blir du glad då? Kram från mig….
#8 #9 Era bilder strålar utåt god energi. Byt inte bort de. Jag har bara tavla av Jungfrun…den strålar ingenting. 
Tack min kära pirkkolino…kramsi kramsi 
Avis jag blir då, ingen hälsar på mig, eller jo kanske, men jag har ingen aning om vem.
Jeremina. Tack själv av värmen och kosmiska kärleken vad du utstrålar ända hit till Stor-Stockholm………….Kram. 
#12 Jag hälsar dig också. Såklart. Kram.