Astrologiska vänner
Jag har gjort min egen lilla undersökning när det gäller vilka jag träffar och vilket stjärntecken dom är.
Jag frågar alltid alla jag möter vilket stjärntecken dom är och efter många års "forskning", så har jag kommit fram till att jag blir väldigt god vän med vädurar.
Jag är själv en kräfta.
Minst 4 av mina vänner är vädurar.
Jag blir även mkt bra vän med kräftor, stenbockar och skyttar och skorpioner.
Jag har lite svårt att komma nära inpå jungfrun, men vi kommer bra överrens. Vi tänker lite för olika.
Tecken jag nästan aldrig träffar på är vattuman, lejon, våg och fisk. Om jag träffar på dom, så är det via vänner el dyl.
Men vädurar är för härliga. Dom är ofta både fulla av liv och kan både vara djupa och roliga. Kräftor är trygga och roliga.
Har ni själva gjort någon sådan här studie nångång?
Det är faktiskt väldigt intressant.. Alla Tecken har sin charm!
kram

Jag har också många runt mig som är födda i väduren, skytten, skorpionen och stenbocken :) Jag har gjort en sån undersökning för några år sen men det har ju tillkommit nya vänner så det är kanske dags att göra det igen. Det är väldigt intressant att se det här att det är flera som är födda i samma Tecken :)
Kram
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Låter väldigt intressant.. Har jag aldrig tänkt på att göra.. Men det tåls att fundera vidare på hur det ser ut för mig med olika stjärntecken..
Astrologi är intressant ämne, men inte alla gånger den lättaste att förstå. Den beror på givetvis vad man vill veta och vilka böcker av ämnet känns närmaste vara rätt. Liksom många andra saker som påverkar ens stjärntecken. Min pappa läste väldigt mycket och sedan använde sin egen hjärna. Han tyckte att jag som har född cirka två månad för tidigt inte är typisk Jungfrun som har element, jord. Enligt honom har jag mera element, vatten, i mig. Då var det min tur att svara. Jag är Sjöjungfru då.
Jag har faktiskt mkt blandat stjärntäcken runt mig i familjen. Många vänner dock är också Jungfruar, men ännu mera som är fisk, skorpion och våg.

Jag är själv tvilling, jag har även mycket tvillingar i bekantskapskretsen och i släkten.
Dom förhållanden jag haft i livet som har varit längre har alla varit skyttar.
Har märkt att jag går bra ihop med folk födda i väduren och skorpionen 
Kul reflektion, jag är vädur, gift med en kräfta och har ett barn som också är kräfta.
Mina närmsta vänner är vädurar och skorpor, har inte tänk på det tidigare men jag kan nästan känna vilka i ett rum som är vädurar och skorpor.
Kul reflektion!! 
Bettis, jag är jungfru och vi har ju kommit bra överens här på ÖN….kram 

Ja du e helgo!
Det är bara en reflektion jag hade av mina erfarenheter av att träffa jungfrur att dom ibland har svårt att öppna sig för en kräfta, men det där är ju relativt. Mycket beror också på ascendent och andra påverkande inflytelser.
Tack för det..att du tycker så! 
Jag har ascendenten i fiskarna vet jag….och min mamma och äldste son är kräftor. så är min yngre son vädur och hans flickvän och deras pojke…många vädurar..
Jag är skytt o min man vädur, mina barn är skorpion, fiskarna och kräftan.
Mamma är kräfta, pappa var lejon o syrran är vädur
Skulle vara roligt med en undersökning här på ÖN där man får pricka in vilket stjärntecken man är, och se om det är övervägande av någon sort. Och kanske jämföra det med medialitet, hur mycket medial man är.
#10 Sånt "undersökning" skulle vara intressant. Finns nån som kan "fixa" sådant ? 
Tråden har startat här på ÖN vilket stjärntecken man är född i.
Jag är Leijon, vattumän har alltid cirkulerat i mitt liv