Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 1034 ggr
Farwuq
0

God morgon 12:e mars

God morgon Ön, hoppas att allt är väl.

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

chik
0

God Morgon på er alla själar ut i etern!!

Ni gör dagen till vad den blir.

Lena.P är jag i verkliga livet.

Elisabeth-J
0

God morgon!

Här finns ingen vår i sikte idag för nu är det kall vinter igen, -17 grader har vi ute just nu Förvånad 

Önskar er alla en bra dag!

Kramar

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

solblomman47
0

God Morgon Alla!

En glädjande nyhet det snöar inte idag.Men det är ca - 6,2 grader.

Idag ska småfåglarna få mera mat för det verkar vara slut igen.eftersom det har varit besök av skator och nötskrikor som ätit upp den sista maten.

Önskar er alla en bra dag!

Kram/kerstin Flört

Mammi
0

Morning på er! Glad

6 grader kallt och uppehåll i snöandet, jippie!!

Jennie-S
0

God morgon! Här är det massa snö och det ser fint ut =)

Ska strax röra mig ner till vårdcentralen för att ta massa prover, usch! jag som är så spruträdd Förvånad

Hoppas ni får en fin dag allihopa!

Kram på er!

wolfie
0

God morgon..lite kallt igen här..i dag ska jag på möte efter det så blir det städning o lite pyssel.Guben tar bort gipset i dag..så det går framåt i det..

ha en bra dag alla!

Manni
0

God morgon!

#2 Nä, det är inte klokt! Förvånad Om jag jämför med dig så har vi vår här uppe. Bara -10! :)

[GunillaF]
0

God morgon!

Idag lyser solen från en klarblå himmel! Härligt!

Ha en bra dag allesammans!

Red-Lady
0

God morgon på er alla. Här är det 5 minus grader. Och det skulle bli snö här i dag och det vill jag inte ha. Skall åka till min syster som liger sjuk vet ej hur det skall gå för hene. Har varit så orolig för hene. Jag hoppas att alla här får en trevlig dag Ha det gott vi hörs

Happyspirit
0

Godmorgon. Skrattande

Önskar er alla en fin dag.

Britt-Marie
0

God Morgon!

ingen vår i sikte här heller måste jag säga. Hade -12 tidigt i morse. Men nu är det -8,6. Men jag blev lite paff då jag fick höra av Toni hur kallt det var då han skulle åka till jobbet.

Soool, lys på oss. Kanske den dyker upp idag alla fall, det ligger som dimma över oss här ännu. Kanske den finns där ovanför och kommer fram under dagen.

Jag hade en jättetrevlig kväll hos min kusin Iris igår och tre av mina andra kusininer + några andra tejejer, eller skall man kanske kalla oss kvinnor i mogen ålder då vi kommit upp i denna ålder *skrattar* Jag blir ju snart 51. Min kusin som höll festen blir 62 i år. Många goa skratt blev det och god mat. Det var så roligt att komma ut lite. Bara det kan göra att man känner sig lite starkare.

#5 hoppas provtagningarna skall gå bra. Var själv väg i förra veckan och tog prover.

#9 Hoppas din syster kryar på sig.

Kramar till er alla!

Britt-Marie

Red-Lady
0

Britt-Marie

Tack skall du ha vi hoppas det med.

[GunillaF]
0

Det gick över fort! På en timme förändrades det vackra vädret till en vanlig tråkig vinterdag med helgrå himmel!Rynkar på näsan

Tatsu
0

god morgon, gör en snabbvisit medans jag väntar på  en säljare som är försenad.
Här är grått i dag och -6 grader.

Ha en bra dag/Tatsu

Cristine
0

God morgon helgrått vare här!Usch så tråkigt.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Farwuq
0

Sol i söder och +3,2°C.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Marina2
0

Hej.

Här är det plusgrader och lite dis. Vi har gått en underbar strandpromenad. Det är visserligen råkallt ändå,fast plusgrader. Men ljuset är ju här!

Ha en skön torsdag alla.

Kram/Marina

bettin65
0

god eftermiddag alla här inne

nu har vi också lite varmare 3 + grader i Skåne

hoppas alla får en fin dag

Eija
0

Go dagens!…..här är det kallt med men solen har tittat fram en liten stund….hade -10 grader i morse…..

Har varit iväg idag o tagit mitt EKG, inför operationen sen……..trots att jag är genom förskyld, tänkte först strunta i det, men tänkte att jag åker, så får man se vad dom säger….och dom sa inget utan nu är det fixat…..

Simma lungt alla vänner, våren måste ju komma snart….