Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 1292 ggr
Assi2
0

Energi dränerad

Jag bor i ett vackert gammalt hus fr 1919. Sovrummet däremot ligger i en nyutbyggd del. Mitt bekymmer är att jag är så dränerad och liksom tömd på psykiskt energi när jag vaknar, ibland håller det i sig hela dagen. Känns faktiskt som någon/något "tömmer" mig på kraft, använder mig, när jag sover. Och detta har ställt till med mkt bekymmer för mig. Energi är ju liksom bränslet i livet. Har funderat på om det är knutet till huset, hela gården eller till mig, eller vad det är. Det är inte lika uppenbart när jag sover ngn annanstans. Vill också tillägga att jag är rädd för att se spöken. När jag är ensam hemma ber jag om att de inte ska visa sig. Det har blivit bättre men jag inser att det är något med det som jag ännu inte vet.

lapri
0

När jag känner rädsla för spöken då brukar de vara i närheten….

(hjälp)

För några år sedan var jag mer rädd och jag tror att de busade lite, eller brydde sig mindre vad jag tyckte…

Nu när jag känner något då pratar jag (högt) med den, och frågar vad den vill. Sen kan jag mycket väl tala om för spöket att/om jag är intresserad av den ska bli kvar eller om jag tycker att den ska försvinna.

Då brukar jag tänka att den ska dra sig mot ljuset eller nåt. Bara konstatera att detta är mitt ställe och nu är det jag som är här. Din tid är förbi och gå vidare och lämna mig ifred.

Men om du blir dränerad på energi kanske det är mer kraftfullt och du kanske behöver hjälp att rena osv.

Testa och gå runt med salviarökelse och välsigna huset i alla skrymslen och vrår. Det brukar jag göra så snart jag flyttar in någonstans.