Har berättat om en dröm.
Jag berättade i en annan tråd om en dröm som jag haft om en klasskamrat. Som kom till mig på skolgården och att jag var i den åldern jag är i nu och han var i den åldern när han gick bort.
Nu drömde jag en liknande dröm i natt. Fast nu kom han och sa att jag skulle berätta för en av hans bröder om drömmen. Så i natt drömde jag att jag satt med en av hans bröder och berättade hela drömmen för honom om det jag drömt tidigare. Så det blev liksom samma dröm fast nu satt jag och berättade i detalj vad min klasskamrat sagt i den förra drömmen. Om att han var här och undrade hur jag mådde och tittade till mig och att han hade det jättebra.
Någon som kan säga nått om vad denna dröm betyder?

puttar till lite på den här tråden igen.

Hur skulle ni göra om ni haft en sån här dröm. Skulle ni ta kontakt med den bror som min klasskamrat sa att jag skulle ta kontakt med? Han kanske vill förmelda någonting genom mig på nått sätt.
Jag har inte drömt om denna klasskompis någon gång förut och nu har jag drömt om honom två gånger på ganska kort tid.
Jag har inte så lätt för att tyda drömmar.
Men vist låter det så, så skulle jag nog tolka det om jag hade haft din dröm. men det är ju en annan sak om jag skulle våga berätta det för personen i fråga. Har ni någon kontakt i dag? Isånt fall så skulle jag nog berätta för denne i annat fall så skulle jag nog vänta och se om det kom någon mer tydlig dröm.
Hoppas du får fler svar.
Kram Carola

Jag tror att du ska ta kontakt med den brodern för det verkar ju tydligt att det är det han vill säga när han kommer till dig i drömmarna.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

# 3
Jo jag känner denna bror. Vi var faktiskt ihop lite i mina tonår. Men det var bara en kort period. Men vi pratas vid då vi träffas och så.
# 4 Jag känner nog som du, att jag skall berätta för hans bror om de här drömmarna jag haft nu på kort tid. Drömmarna är så tydliga, jag kan se min klasskamrat helt klart och hör precis vad han säger med.
Håller på att fösöka leta igen den första tråden jag skev om den här drömmen, men kommer inte ihåg titeln på den just nu.
Kram på er.
#5 Eija har förmedlat ett sånt budskap hon fick genom mig. Hon kan berätta hur det gick.
….Men hej Issa…..satt faktiskt just o tänkte på denna grej du gav mig…fick faktiskt ståpäls nu….så påtagligt blev det…..så nu skall jag berätta detta…
Som sagt var så var jag då till Issa, och fick via automatisk skrift, en hälsning från en person som jag hade bott granne med i några år många år tidigare, och jag hade inte sett honom på många år innan han dog…
En tid innan så var han tillsammans med en kille och sålde både rökt kött och julgranar vid jultider, och på sommar/höst tog han även emot blåbär o lingon…därför kallades han för Blåbärs janne, och hans kompis för Konsum Lasse. Strax före innan han hade dött, så hade dom två kompisarna varit i stockholm o sålt julgranar…(som jag fick veta efteråt)
Hur som helst så under seansen hos Issa, så ville denna Blåbärs janne promt att jag skulle hälsa Konsum lasse, att inte vara ledsen, för vissa saker blev inte som det skulle…
Vi två fatta ingenting av detta medelande, och det värsta var ju att jag visste vem Konsumlasse var, men jag kände inte honom eller hans fru, mer än att man heja när man möttes, typ som man gör så här på små orter….
Min första tanke var ju….aldrig i livet att jag går fram till honom och säger något sådant här….då finns det nog risk för att dom kommer med ambulans med den där vita tröjan som sätts på bakofram,….
.
Tiden gick och allt glömdes bort, men så en sommardag…åkte jag och några vänner till en logdans "Brusala loge"…och som det var då, så hade man ju tagit sig några ljumma, bara för att hålla humöret på topp då….
Och där på parkeringen så stöter vi på Konsumlasse o hans fru…han var rund under fötterna och sådär lagomt glad o trevlig, snacksalig och vän med alla…så vi möttes av hans glada och stora famn som han generöst dela med sig till allt o alla….då som en blixt från en klar himmel kom denna meddelande upp i min skalle….
Han stod där och prata, medans det snurra i mitt huvud om hur jag skulle kunna framföra detta, för jag kände liksom på mig att det måste ske nu eller aldrig….Han bjöd oss alla till sin bil, där han hade lite som han ville bjuda på…(hans fru var chauffören, så ingen fara..hon var nykter)…
Då bara flög det ur mig alltihopa….han blev alldeles tyst, och jag tänkte i mitt stilla sinne….att nu jäklar har jag ställt till det….visste ju inte ens om han trodde på sådant här….
Då börjar denna stora karl att gråta som ett barn, jisses va jag kände mig dum….men då säger han till mig att detta var det bästa han någonsin hade hört…..sen berätta han när allt lugnat ner sig lite…..att han o janne hade blivit osams om småsaker därborta i Stockholm, så han hade helt enkelt åkt hem o lämnat honom kvar där….
Och strax efter detta så dog han av brusten aorta, och dom två affärskompisarna hann aldrig träffas före….Detta hade tagit honom så hårt, att han aldrig hann säga förlåt och bli kompis igen…
Så nu var han så lycklig efter detta meddelande, han visste precis vad Janne hade menat med det….Han sa att jag hade räddat hans hjärta för tid o evighet……så snacka om att det stod ett glatt gäng där på bilparkeringen den kvällen…så jag är så glad att jag fick möjligheten att säga detta…..och jag är så säker på att det var Janne själv som hade ett finger med och styrde ihop oss denna kväll…..
Så jag hoppas att du oxå Britt-Marie kanske kan ge något till hans bror, som han kanske bara gått o väntat på…..
Kram till både dig o Issa
Eija

Tack Eija för att du berättade detta.
Jag kommer ju inte glömma dessa drömmarna och jag tror jag kommer när det känns rätt att berätta detta för honom. Det är som han vill säga att vi skall veta att han har det så bra där på andra sidan. Och att han är här ibland för att titta till som han säger till mig i drömmarna.
tack och kram på er!
Britt-Marie
Det kan inte vara så att du ska lära dig något nytt som du sedan ska föra vidare? 
U R us

# 9
Så kanske det också kan vara, att jag skall lära mig någonting nytt. Vi får se om jag kommer på någonting som blir nytt för mig. Tiden får utvisa..
Så härligt att få läsa detta Eija, vänskapen som alltid håller i sig över alla gränser.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Britt-Marie
Jag tror också att du skall ta kontakt med hans bro om din dröm. Jag tror att kommer att förstå dig när du berättar om din dröm. Ha det gott Och var rädd om dig Vi hörs
#11, visst är det så…man blir så glad i hela hjärtat att man har fått vara en del av verktyget till denna händelses lyckliga slut…..

Tack till alla som svarat här i min tråd om mina drömmar som jag haft om en och samma person på kort tid..Jag har ännu inte tagit kontakt med brodern, men jag skall nog göra det då tillfälle ges. Tror han skall kunna föstå.