God morgon 11:e mars
God morgon denna fullmånsdag, glöm inte heller att det är den 13:e på fredag.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

God morgon! Idag var jag trött när jag gick upp men blir nog snart pigg igen
Igår blev mitt sovrum nytapetserat så idag ska jag fixa ordning i mitt "nya" rum efter att jag har jobbat klart
Håller på med en vårstädning i huset och det tar sin tid men det är fortfarande vinter här, nu har vi -7 grader ute, inget vidare för jag vill att snön ska smälta nu så lite plusgrader önskar jag hit till norr.
Önskar er alla en fin onsdag!
Kramar
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
God morgon..här snöar det och nu är jag less! Fy attan!
Det har snöat nästan en hel vecka
Ha en bra dag.
Cris
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God Morgon! Nordvästra Skåne har +2 grader och lite duggregn.
Våren kommer till helgen :)
God morgon!
Nu är vi mitt i veckan (igen) Det går fort!
Ha en bra dag alla!

God morgon alla här på ön. Här är det på 0 an nu Jag hoppas att det kan bli en fin dag i dag. Jag längtar också till våren nu. Ha det gott alla vi hörs.
God Morgon alla!
Här snöar det fortfarande det tycks aldrig ta slut sån här vinter har vi inte haft på många år.
Önskar er alla en bra dag !
Kerstin 

God morgon alla!Snöar lite här i dag med så jag har skottat tidigare i morse efter jag kom hem från jobbet..Känner för att vårstäda!!jösses!!får se vart jag börjar nånstans..
ha en bra dag!

God Förmiddag!
Det snöar här idag igen och vi har -3 grader ute. Blev lite paff att det blivit så pass kallt igen. Igår hade vi +3, men ingen sol. Då droppade det från taken. Men inte idag. Aja, ljuset är med oss om dagaran och fåglarna har liksom kommit till annat liv igen. Så vi är mot rätt håll. Men det kommer att ta tid innan all snön kommer att försvinna.
Jag känner mig lite trött idag. Har svårt att komma igång. Har inte kommit in i duschen ännu och inte heller bäddat och sitter här i min mysdress. Katten och jag får bädda sedan. Han älskar att vara med och bädda. Då vill han busa lite. Han är väl mest i vägen, men vi har roligt ändå den där stunden.
Cremis har suttit ute och tittat en stund, men gick aldrig av trappan idag. Han tycker inte om då det snöar. Men han vill ändå alltid ut en stund på morgonen.
ikväll skall jag till en kusin, om jag orkar. Jag hoppas jag skall bli lite piggare under dagen här, för det vore samtidigt roligt och komma ut och få träffa lite folk. Vi skulle visst bli några stycken bla 3 kusiner till.
Igår krockade min sambo när han skulle hem från jobbet. Det var mitt på vår by, som tur var inga personskador men lite bucklor på bilarna. Tur att det gick så sakta då det inträffade. Men så fort det kan hända ändå att det blir en dust mellan två bilar.
Önskar er alla en bra dag!
Britt-Marie
Gomorron på er i stugorna där ute!!
Jag säger som Cristine: Nu är jag less på all snö som vräker ner!
Men vi får trösta oss med att det är lillördag idag och "Det okända" på tv:n, så det ska nog gå vägen det här oxå!
Kram på er alla/Mammi

Hej. Här i Skummeslöv har vi sol och plusgrader! Trixie badade igen under promenaden,hon har starka vårkänslor.
Ha en fin onsdag alla.
Kram/Marina
I Lund har vi ett lätt duggregn och +4,2°C.

God Morgon!
I tröllta skiner sola !!
nu gås en härlig tid till mötes…livsandarna vaknar.
Fullmånen gör sitt ..sover som en kratta…
Men vad ideer å annat som springer fram ur det…
Önskar ö-borna en underbar dag
Blessed Be
_B.B //Kristina
**Målet Är Att Livet ska Levas…
*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens
Just nu, har vi solsken och +5,3°C i lärdomsstaden i sydvästra Skåne.

Här i äckliga stockholm är det fortfarande femtielva meter snö på gatorna -.-' Släpade mig till skolan ändå och gick på 2½ lektioner (missade havla första, försov mig) å gjorde gympaprovet som f.ö gick OK, men sen åkte jag hem, orkade verkligen inte med de 2 sista lektionerna >.<
Så, så…
Börja studera i Lund, så får du det aningen bättre - men inte perfekt.