Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettmedium
Läst 5655 ggr
sofie28
0

oseriöst medium

Hej

måste skriva av mig.. är så besviken skulle träffa ett vad jag antog var ett seriöst meduim i dag . Åkte ganks långt gick och väntade men hon dök aldrig upp.. kändes då som en obeskrivlig besvikenhet som jag väntat på detta.. påstår sig ah lämnat medelande men dt finns inget sånt … så till råga på allt ljög hon.. så detta är vad jag kallar för oseriöst medium..  så nu undrar jag om det finns någon som kan rek. något bra medium som jobbar över telefon som inte hara lltför långa kötider… åhhhhh känner mig så besviken kanske mest för att hon inte själv hörde av sig utan att man fick ringa

Wargmane
0

Ja det där var bedrövligt!

Visst kan saker hända, som man inte kan påverka…

Men….att kosta på sig ett samtal, är absolut inte för mycket begärt , förstår att du är jättebesviken.

Finns säkert flera duktiga i ditt närområde!!

Kram

_B.B //Kristina

**Målet Är Att Livet ska Levas…
*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens

[Hellas]
0

Oj vilken besvikelse, jag förstår att du blev både ledsen och arg, dessutom hade det ju varit bättre att hon sagt som det var istället för att hitta på något som dessutom kontrolleras.

rockygubben
0

Vilken besvikelse,hon kunde ju ha ringt!

Elisabeth-J
0

Vad tråkigt Sofie! Kanske var det så att det är någon annan du ska träffa istället. Det finns en mediumlista här bland artiklarna, annars kan du skriva här var du bor så får du tips på fler.

Kram

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

sofie28
0

bor i örebro trakten så gäran tips däråt på bra medium…

kram på er

chik
0

Sofie28,Vilken otur.Får bara hoppas att du hittar ett bättre medium. Jag önskar dig lycka till.

Lena.P är jag i verkliga livet.

Elisabeth-J
0

Lisbeth och Anders Åkesson, Jane Lyzell och Ann-Charlotte Oksanen är dom jag vet som finns i trakten, ska fundera på om det finns fler.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

sofie28
0

tack elisabeth