jobbig dröm!!!
hej jag brukar få en återkommande dröm jag vet inte vad den kan betyda och hoppas på hjälp 
Jag går på en grusväg med åkrar på båda sidor och är påväg mot ett hus och jag går och går och går men jag kommer aldrig fram till huset jag har haft denna dröm ända senn jag var liten + att för ett tag sen har en bil kört efter mig i den.
tack för svar
Kram
Jag går på en grusväg med åkrar på båda sidor VÄXER DET NÅGOT PÅ ÅKRARNA, ELLER ÄR DET BARA JORD?och är påväg mot ett hus HUSET = DU och jag går och går och går men jag kommer aldrig fram till huset DU FÖRSÖKER NÅ IN TILL DIG SJÄLV, MEN NÅR INTE FRAM jag har haft denna dröm ända senn jag var liten + att för ett tag sen har en bil kört efter mig i den. BILEN ÄR DET SÄTT DU TAR DIG FRAM I LIVET OCH HÄR ÄR DET NÅGON ANNAN SOM KÖR.
Drömmar återkommer tills man har förstått budskapet. Denna dröm symboliserar nog ditt sökande efter dig själv. Nästa gång du ser bilen, kan du be att få köra till huset eller fråga varför personen kör efter dig. 
Du går framåt på din livsväg och söker dig själv, men du kan inte nå fram till dig. Drömmen säger att du behöver jorda dig ( ta det lugnt och sätt dig ner en stund ha kontakt med jorden, din grund i livet.) Du styr inte ditt liv, utan det går efter dig…du har för bråttom. Om du saktar ner din fart så kommer livet ifatt dig, kanske du når ditt mål (huset = du )…men kom ihåg att ta ratten …
U R us

tack så mycket har alltit undrat vad denna dröm betyder :)