Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 815 ggr
Farwuq
0

God morgon 10:e mars

God morgon ön, jag hoppas att allt är på rätt köl.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

chik
0

Farwuq!!God Morgon.

God Morgon!!

Jag önskar er alla en bra o givande dag ut i etern. N.Hallad så vakna vi till att Kung Bore har varit här o blåst…

Vad skall jag göra i dag?. Så lite som det bara går..Så alla själar i etern. "God morgon..

Lena.P är jag i verkliga livet.

signemo
0

Gomorron på Er.

Hoppas Ni sovit gott. Jag har sovit som en stock och vaknar som en stock. Är alltså inte riktigt vaken  fast jag snart skall iväg till jobbet..

Ha en fin dag . Kramis

Var rädda om varandra

Cristine
0

God morgonpå er från ett snöigt medelpad, nu går hoppet på sparlåga. Det tar ju aldrig slut, fy farao!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Elisabeth-J
0

God morgon!

Jag har nyss skjutsat Robin till skolan och nu ska jag fortsätta jobba med det som inte blev klart igår. Här är det -3 och mulet ute idag så det passar bra att vara inomhus :)

Önskar er alla en fin tisdag!

Kramar

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Happyspirit
0

Godmorgon. Här är det full rulle. Fönsterkillarna kom redan halv åtta i morse och ikväll blir det medial utvecklingscirkel här igen. Så det ska blir spännande att se hur långt de hunnit tills kl 19 i kväll. För då har de lovat att de inte ska hålla på när vi har cirkeln.

Önskar er alla en fin dag.Skrattande

pernillaa
0

Godmorgon allihopa.

Vaknade klockan 7 imorse och kände mig duktigt förkyld. Trist.

Idag blir det till att storstäda här hemma.

Ha en riktigt bra dag!!! Kram

Ha en bra dag! // Pernilla

Red-Lady
0

God morgon har är det dimma ute idag 2plus. Jag hoppas att det bli en fin dag för oss alla här på ön. Ha det gott vi hörs,

Mammi
0

Gomorron alla ö-bor! Glad

Här vräker snön ner idag så det lär vara duktigt halt ute på vägarna!

Jag skulle egentligen iväg in till stan för en träff med AF men det blev inställt, jippiy!! Nu slipper jag ut och slira med bilen!

Ha en bra dag alla!

Kram: Mammi

Jennie-S
0

God morgon! Här kommer det lite snö och det ser ut att blåsa en del ute..
Åh så jag saknar våren nu!

Ha en bra dag allihopa! Kram

solblomman47
0

God morgon!

Här är det dimmigt och snöväder.Det tycks aldrig ta slut på detta snöande.Det vi inte haft på många vintrar har vi fått igen i år.Nu är det som det var förr i tiden när barnen var små.

Jag funderar om jag ska göra som björnen gå i ide tills våren kommer*s*för nu är jag less eftersom jag är väderkänslig har denna vinter gjort att jag har haft mycket värk i kroppen.

Önskar er alla en bra dag.kram Glad

Farwuq
0

Håll ut, våren är på väg, den har kommit till oss i djupa södern.

solblomman47
0

#11 Tack för den upplysningen ett hopp tändes. Flört

Britt-Marie
0

Hejsan!

Är redan framme vid lunctid snart. Och jag skall väl se i mitt kylskåp vad jag skall hitta på idag. Det får alla fall bli rester.

vi har gråmulet här idag. Och det håller ca +1 grad, så det är gråkallt, det kände jag då jag var och tog in posten. Men jag skall väl ta mig ut på en liten kortare promenad idag igen. Sedan skall jag ta det lugnt, för jag känner mig ganska så trött. Det är ju fullmåne snart och det påverkar min sömn. Men så är det ju det med att jag inte sovit bra ända sedan operationerna jag gjorde i November förra året. Men sömnen har ändå blivit bra mycket bättre änd den var de första månaderna. Men som sagt nu tror jag det är fullmånen som är pågång som påverkar min sömn.

Man märker ändå att det är mot vår man går. Trotts att snön fortfarande ligger djup här. Men ljuset och fågelsången vittnar om att våren kommer.

Önskar alla er en trevlig dag!

Britt-Marie

[Caroline92]
0

God"morgon".

Vaknade kl 4 inatt, då satt jag upp i sängen med fötterna på folvet. Var bomsäker på att jag var i pappas säng och hade rest på mig för att han skulle ligga där. Men icke sa nicke, det va endast en dröm =P Men det tog tid att somna om sen >.<

Idag blev det ingen skola för mig, för här i hemska stockholm har vi fått femtioelva meter snö på gatorna, och då får jag panikångest och tar inte ett steg utanför dörren.

Så idag ska jag inte göra någonting. Bara slappa och läsa lite kanske. Måste plugga också då jag har kost- och hälsoprov imorgon!

Kram
Carro

Farwuq
0

Du är tydligen född alldeles för långt mot norr.

Flört

Här i Lund, i Skåne, har krokusen börjat att blomma och vi har idag lite disig sol och +7,4°C.

[Caroline92]
0

#15, ååh, jag flyttar på direkten :D

Wargmane
0

God Morgon Alle vänliga Själar…Ja lite lång morgon vart det idag…Men det var gott Så här efter en helg med Huset fullt av kursdeltagare.

Nu är 2008-9 års Certifierade Häxor klara för att flyga!
Det har varit ett härligt år!

Kram och tack Till er !

Här I Trollhättan ligger Våren på lur och bara väntar på att få springa loss känns det som!

Blessed Be!

_B.B //Kristina

**Målet Är Att Livet ska Levas…
*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens

Mammi
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vår på gång….hm….man kan ju alltid hoppas att den inte glömmer oss då…Obestämd

Så här ser det ut hos oss idag….Foten i munnen