Överkörd av buss....
Jag hade varit och handlat på konsum nu i veckan och var på väg hemåt.
Jag skulle gå över vägen bakom en stillastående minibuss, när helt plötsligt tanken slog mig:
-Tänk om jag skulle bli överkörd av en buss?!
Jag vet inte varför jag tänkte så, men just när jag tänkte det så började minibussen att backa när jag gick bakom den. Chauffören verkade inte se att jag gick bakom.
Bussen hann knuffa till mig innan jag praktiskt taget hoppade undan! Jag blev lite chockad. Han fortsatte backa utan att veta något.
Hade jag stått kvar ett par sekunder till, så hade han kört över mig och jag hade hanmnat under bussen.
Det var läskigt! Kanske tanken kom, för att jag skulle vara vaksam?
Nämen, fy sjutton vad otrevligt! Vilken tur att du blev "förvarnad"!
ja man blev lite chockad ett bra tag efteråt. Men det är ju tur att man lever än 

Vad bra att allt gick väl för dig.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Usch vad obehagligt! Skönt att det gick bra!
Står man mitt bakom ett stort fordon syns man väl inte va? Det går väl inte att se mitt bakom genom backspeglarna så det är alltid lite lurigt med stora fordon tycker jag.
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

#4 När man står mitt bakom så ser inte föraren och jag tycker att det är väldigt otäckt. För några år sen var det ett litet barn som blev klämd mellan två bilar och dog när en bil backade, dagens bilar är så höga bak så man ser inte om det står ett litet barn precis bakom.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Nej det var det jag trodde med men var inte helt säker. Jag vet själv när jag ska backa hur otäckt jag tycker att det är just för att sikten är så dålig. Jag är väldigt liten och ser inte på en vanlig personbil heller om det är en liten människa eller ett djur bakom bilen.
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Dina skyddsguider varnade dig:-)
Härligt!
Kram Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"