Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 3789 ggr
[AnnikaOhlsson]
0

Filmat "spöke"

Vad tror ni om detta?

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article4511289.ab

Själv vet jag inte vad jag ska tro i just detta fallet. jag tror ju på spöken men… är detta äkta?

Om detta tvista de lärde…

[Pirkkolino]
0

Någonting är det väl, men svårt att se exakt vad. Videon väckte en minne i mig. När mina söner var cirka 4 och 7 år gamla hände hos oss liknande sak. Pojkarna skyllde på varandra på morgonen. En pussel som låg på bordet hade gjort nästan färdigt under natten. Ändå fanns det enbart några bitar på plats på kvällen innan. Jag löste tvisten och sa. "Husmusen har laggt pussel på natten, kul vad". Jag använde aldrig namnet spöke innan barnen blev den ålder att de fick välja själv vad ska de tänka om saker vilka saknas logiska förklaringar.

Yuffie
0

Vad läbbigt! "Det" går ju precis framför kameran med…ser rätt äkta ut! Man vet aldrig…Flört

Jane-Lyzell
0

Har ju sett detta själv - så jag kan inte förneka det! Jag tror det är äkta på filmen!

Vänligen Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

evaste60
0

Det var riktigt häftigt!

Jag har också sett det med egna ögon, fast jag såg en vit skepnad. Men det skulle vara kul att ha det på film och kunna visa upp det för sina vänner…

Kram Eva

LizaLuzis
0

Bättre än så här blir det nog inte. Det verkar inte finnas många fotografier eller filmer med den här kvaliten,eller har jag fel? Min sambo och jag diskuterade härom kvällen att man vid det här laget borde ha mer fångat på bild eller film. Näe..jag väljer att tro på det!Förvånad

Lilj-an
0

Har ni försök frysa bilden och tittat med förstoringsglas ?

Gör det , jag gorde det, då ser jag en ung nunna, men jag tycker att det ser ut som om det skulle vara två spöken… dubbelt buuuu   

TantAlma
0

Min känsla är att det är äkta. Pojkens reaktion är det säger min intution.

Alma

[Pirkkolino]
0

Jag upplever glädje över att spökarna, äntligen, börjar få mer och mer uppmärksamhet överallt. Så tappert har de kämpat att bli upptäckta på naturligt sätt och inte bara såna spökar som väcker "gammalmodig" spökskräck. Glad

pernillaa
0

Jag utgår ifrån pojkens reaktion och den låter verklig. Jag tror att det är äkta! Har själv sett detta jag också.

Pernilla

Ha en bra dag! // Pernilla

Gustav-IV
0

Då tror jag mer på Houdis spöke.

pernillaa
0

Haha…nä.

Ha en bra dag! // Pernilla

Jane-Lyzell
0

#10 det är klart feik som du lägger ut - man ser skillnad ifrån pojkens inspelning!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[esile]
0

Häftigt, har även jag sett något liknande, och påminner mig mycket om min upplevelse! Glad

snurro89
0

#10 HAHA så sant så..

Nämen.. Jag tycker tjejens reaktion är lite fejk Och vadå pojkens reaktion han sa ju inget? Men,men man vet aldrig finns tusen andra liknande videos många av dem e fake fast dem brukar aldrig få uppmärksamhet av media..?

snurro89
0

fast känns mer som två personer än en, dem går tillsammans typ :P

Gustav-IV
0

#12. Houdi har gjort sin video så det ska vara tydligt att den är fejk. För videon i AB var troligen syftet att det skulle se ut som ett spöke, att man skulle bli lurad.

Hur man själv gör en spökvideo finns beskrivet på webben. Kreatör är illusionisten Andrew Mayne. Pris för trixet $14.99.

Här ytterligare en fejkvideo: calle555 visar sitt fejkspöke.

Frejzan
0

#16 länken funkar inte.

Gustav-IV
0

Tack #17. Jag har fixat till länken nu.

joooossan
0

Jag tror inte på det.. :P

Josefinejumpforjoy.blogg.se

Susan-J
0

Jag tror på detta.

Gustav-IV
0

#20. Tror du på AB-filmen, eller på alla filmer?

madeilene87
0

jag tycker det ser verkligt ut! men man vet juh aldrig ;)

nero
0

Håller med tycker oxå de verkar va seriöst!

mysigt……