Förklaring???
Fotar ut i lägenheten då och då. Kommer lägga upp två bilder nu. Den första bilden är tagen den 28 februari 2009, 07:07:34 och den andra bilden är tagen den 28 februari 2009, 07:07:52, alltså är den andra bilden tagen 18 sekunder efteråt.
Kan inte för nåt i världen luska ut vad det är som reflekteras i spegeln, det där mörka till vänster om handfatet.
Kan någon annan se en koppling?
Om det är något "övernaturligt", är det någon som kan känna något om det?
det har säkert en alldeles naturlig förklaring men jag lyckas inte hitta den. Det är därför jag ber om hjälp. Kanske töntigt och urdumt men ändå…
kram
Ha en bra dag! // Pernilla
#0 #1 Jag tycker om kolla bilder. Men jag måste fråga. Vad du ser i de här bilderna vad jag inte ser? Jag förstår inte riktigt vad du menar alltså. Kan du förklara mer. 
Hmmmm….första bilden var väl fel kan jag tänka, för där finns inget handfat….och jag förstår som att det skulle ha varit ett foto det oxå in ifrån toaletten…..
Så därför kan jag inte se vad du menar….kram

#3 Jo,om du tittar i spegeln i hallen till vänster på första kortet så ser du handfatet i spegeln…och där är det nåt mörkt framför handfatet. Jag har ingen aning vad det kan vara 
#4, Aha, då förstår jag…men är det inte spegelvänt då, så det är så svårt att avgöra vad det mörka är då….tyvärr så kan inte jag heller hjälpa dig Pernillaa…synd
Jo det blir ju såklart spegelvänt när man ser i en spegel. Det man ser i spegeln på bild nummer ett är bild nummer två spegelvänt. I bild nummer ett är det någonting mörkt till vänster om handfatet, vilket borde synas till höger om handfatet i bild nummer två men jag kan inte se någonting i bild nummer två som skulle kunna vara det där mörka i bild nummer ett.
Kan någon annan se vad i bild nummer 2 som kan vara det där mörka i bild nummer ett?
Hittar ingen förklaring på vad det skulle kunna vara.
Kram
*putt*
Har kikat o kikat, fram o tillbaka, och jag börjar undra om det inte är så att i spegeln ser man nog även en del av hallen eller vad det är och att det är möjligt att det är något där som ligger lite framför som fångas upp av spegelbilden….alltså är inte dessa mörka figurer inne i badrummet, för det är en till mörk figur nere på golvet som ser ut att vara under handfatet, fast den ligger nog oxå mer framför….förstår du hur jag menar….
Lessen om jag tar bort lite av spänningen, men jag menar absolut inge illa….det är min åsikt……..det är ju alltid svårt att jämföra när inte det är taget på samma plats, om du förstår
Kram/Eija
Jo jag förstår. Det där som är lite längre ner som ser ut att vara under handfatet är kattlådan som jag hade flyttat ut i hallen tillfälligt. Men det finns ingenting i hallen som kunde vara ivägen så högt upp. kort nummer två är fotat utifrån hallen och man ser även toalettdörren på kort nummer 1 så det kan heller inte vara något som hänger från toalettdörren. Jag äger ingenting som kan ha stått ivägen antingen i hallen eller på toaletten som kan ha fått det att se ut sådär. Jag brukar hänga upp lakan och sånt över dörrarna hemma men ett lakan kan inte stå ut sådär och dessutom var kommer det där hålet ifrån?
Det är nog inte inne på toaletten för jag ser nu att det är framför toalettdörren som syns lite i bild nr 1
OK!…Så då är det något mysko i hallen antagligen då…jag kan tyvärr inte se vad det är…..man ser ju inte anletsdrag eller så heller…..men hur känner du det, för det sägs ju att man brukar instinktivt känna själv vad eller vem det är som hälsar på…
Kram
Ja jag tog dom där två korten för att det lät någonstans åt det hållet och det kändes som om det var någonting där. Jag vet att jag har någonting här. Känns inte farligt dock. Är mer bara nyfiken på vad det kan vara.
*putt*