Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 954 ggr
pernillaa
0

Spyr tång

Jag och ett gäng andra människor steg av ett flygplan på en flygplats. Där väntade flera människor som jag inte kände men som av någon annledning hyllade oss som kom av. Mitt på flygplatsen stod ett långt bord, väldigt vackert dukat med mat upplagt väldigt snyggt på tallrikarna. Vi gick alla till bords tillsammans, stämningen var väldigt positiv. Vi åt fisk med något grönt, någon form av tång skulle jag tro. Fisken var mör och god och tången salt och god den också. Vi åt alla med vällust. Här har jag en minneslucka. Vaknade upp, som jag uppfattade det, ett par dagar efter det och tycktes känna en klump i bröstet som växte sig längre och längre upp i halsen. Jag mötte upp två kompisar någonstans för att umgås bara och kände då hur den här klumpen var ända uppe i munnen nu. Jag kväljde och mina kompisar tittade fundersamt på mig. Jag stack in handen i munnen och fick grepp om någonting och började dra. Det var tången som jag hade ätit ett par dagar tidigare. Jag drog och drog men det tog aldrig slut och tången blev bara tjockare och tjockare. Medan jag satt där och drog fanns en tallrik framför mig som jag lade upp tången så snyggt på. Mina kompisar blev bara blekare och mer förskräkta ju mer jag drog. Det märkliga var att ju mer jag drog, desto mindre kändes det i halsen. Det var som om jag accepterade det och tänkte bort vad det var som hände.

Ha en bra dag! // Pernilla

pernillaa
0

Det här ovanför var alltså en dröm…kanske borde tillägga det!

Skrattande

linhof
0

utgår från att det var en dröm….

Det låter som du "gör dej av med" något som vart jobbigt…du avslutar ett kapitel i ditt liv och det känns bra

Väl mött linda

pernillaa
0

#2 Tack för den tolkningen. Men vem är linda? Obestämd

linhof
0

hehe… det är ju jag Flört

pernillaa
0

Förlåt mig…det borde jag ha kollat.

Kram

Choklad
0

EEEuuu jag mår illa när jag läser det..).grönt står för växande. kraft och kärlek.

Flygplatsen står för att du ska stanna här ett tag, du har landat( detta är din sanning, ditt mål i livet)..maten= energi som du sedan ger ut i form av kärlek…här kommer det upp healing i mina tankar…halsen står för något du ska säga..ska du säga något överraskande till dig själv eller några andra?

U R us

pernillaa
0

Jag vet inte. Det märker jag väl.

Men tack så jättemycket för din tolkning!

Kram