God morgon 9:e mars
God morgon alla på ön!

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

God morgon! Här har vi mulet, lätt snöfall och -1 grad ute nu på morgonen. Idag ska jag jobba och därefter fixa lite hemma.
Önskar er alla en fin måndag!
Kramar
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
God morgon..verkar som Elisabeth och jag bor på samma plats men det gör vi inte, är i alla fall glad att jag slipper gå ut. Sitter hellre här i det torra och dricker kaffe.
Ha en härlig dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon. Här blir det full rulle idag och en vecka framåt. Det kommer ett gäng från Karlstad som ska fixa fönstrerna i huset här. När jag har lämnat Tindra på dagis ska jag börja ta ner gardiner överallt och sådant som kan tänkas stå i vägen för dem.
Ja, jag antar att det kommer att blir lite rörigt några dagar framöver här i huset. Men det behövs för det blåser rakt in så det ska blir skönt när det är klart.
Önskar er alla en bra dag!

Godmorgon!
För min del blir det också att hinna med en hel del idag. Måste få tag på rörmokare, ska ringa bilverkstad och så hinna med ett tandläkarbesök på f-m. På e-m ska jag på en utbildning för jobbet skull. Ha en bra dag allihop!
Kramar

God morgon på er alla här på ön. Jag hoppas att ni alla här får en trevlig Måndag. Här är det på o an i dag med. Dom har lovart att det skall bli solsken här i dag. Ha det bra alla vi hörs
God morgon!
Ymnigt snöfall här idag. När ska detta sluta!
Ha en bra dag!
GunillaF
Gomorron på er! 
Säger som Gunilla: När ska snöandet sluta!?! Jag tyar icke längre Karl-Oscar!! 
Kram: Mammi

god morgon på er :)
hoppas ni får en bra måndag!

God morgon alla!har edan varit ute o skottat efter snöandet i går..
får se vad dagen har att erbjuda i dag..Jag fyller år men det blir inget speciellt firande alls..
Ha en bra måndag alla!

åh STORT GRATTIS till dig :) hoppas du får en underbar dag
Är det till dig blommorna är wolfie, som Cristine pratar om!? 
Grattis på din dag! Kram: Mammi
Hej alla! Här är det sol och plusgrader. skogsrundan gick sådär är lite stel i kroppen,men skönt ändå.
Nu ska jag fortsätta jobba,sen blir det värmedyna ett tag och kyckling soppa.
Ha en bra måndag alla.
Kram/Marina
Hejsan!
Här dimper snön ner, gråväder. Jag ska bara plugga, fixa klart me tvätten å grejja lite.
Senare måste jag sova för jag ska ut å jobba natten.
Grattis på födelsedagen Wolfi!
Ha en bra dag!