John och hampus spökar..?
Min brorsas bästis Dog i en Tågolycka
Han hette john Han träffade sin kommpis hampus dem skulle hem till han och spela tvspel Det var ett tågräls för att komma hem till han
Hampus var nyinflyttad i detta hus För att komma snabbare hem så gick dem under bommarna
dem såg aldrig tåget som kom
Jag förstår inte hur det gick till men dem blev påkörda slängdes iväg som trasdockor i luften
ambulanshelikoptern hämtade dem och John dog några timmar efter.. hampus dog direkt han slapp lida
En minut innan han dog stannande alla klockor i hans hem Hans mamma berättade att hon fick se han död.. John hade ett leende på läpparna
Han dog som elva år Min brorsas kommpis hyrde johns lägenheten ett tag så Min brorsa åkte dit Det hände konstiga saker
Först tod dem fram två tallrikar sen när dem vände sig bort stod det fyra tallrikar framme
dem kände kalla känslor och fotsteg överallt Röster och, en sak ska ni ha klart för er Min brorsa tror inte på övernaturligt och han skulle aldrig ljuga om något sådant om man känner min brorsa.. så vet man verkligen om det,, Han har inget naturlig förklarning på det..
Iallalfall väldigt hemskt vi saknar lilla John Och hampus så mycket.. :(
Hej!
Man blir så berörd när man läser sånt här.
Ibland kan nog allt gå alldeles för fort,och då
inte som man tänkt sig.
Men jag tycker i det sorgliga endån,att det är
helt underbart att dom skickar hälsningar ,ett
Tecken på att dom är kvar hos oss.
Alla mina som jag misst hör av sig och på något vis
och det känns bra.Jag sänder alltid varma tankar till
dom och önskar dem gott.Vi ses ju igen sen.Varma tankar Daria