Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 734 ggr
Red-Lady
0

Ber om lite Healing

Min älsta syster har fårt hög feber. Vi vet ej hur det går. Henes njurar är helt slut. Jag skall äka till hene i efter middag. Snälla alla ni som kan skicka healing till hene. Ha det bra vi hörs. Tack er alla på för hand.

Elisabeth-J
0

Jag skickar till din syster och hoppas att det går bra för henne, skickar även till dig!

Kramar

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Cristine
0

Jag skickar också!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Red-Lady
0

Tack snälla Elisabet. Jag hoppas också det skall bli bra. Tack änu en gång. Vi hörs ha det bra

Red-Lady
0

#2#

Tack skall du med ha Ni är snälla.

chik
0

Jag kan inte hela. Men jag tänker på er.

Lena.P.Ä.

Lena.P är jag i verkliga livet.

Red-Lady
0

Jag fick telefon samtal. Nu dom miss tänker att det är bältros hon har fått. Jag hoppas att hon kommer att klara detta. Jag skall göra mig i ordning och åka upp till hene snart. Tack alla änu en gång vi hörs.

#5#

Tack skall du ha Lena.

[AnnikaOhlsson]
0

Jag kan inte hela, men jag sänder en tanke om styrka till er.

Kram

[asamaria]
0

Sänder färger till henne. Bältros är ingen lek, mycket smärtsamt. Om du kan så omge henne med rosa och orange.

Kram Åsa

Kerstina-61
0

Självklart skickar jag!
Styrkekramar!!

Kerstin

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Jane-Lyzell
0

självklart!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Red-Lady
0

Tack för att ni alla här så snäll. Sänder många kramar till er alla. Ha det gott skall snart åka. Vi hörs i kväll ha det bra så länge.

[Hellas]
0

Jag skickar healing till henne ikväll

Kram

Marina2
0

Jag skickar.

Kram/Marina

Britt-Marie
0

Kan inte healing själv. Men jag sänder mina varmaste tankar om snar bättring..

Kram/Britt-Marie

Eija
0

Skickar självklart massor av styrkande kramar…kan ju inte healing

Kram/Eija

Ayena
0

Jag skickar mina tankar. Min mor hade bältrosen och det var ganska besvärligt en tid. Men det går över!

Kram!

JILE
0

Hoppas din syster mår bättre nu, har bältrosen gjort att din systers njurar är helt slut?

Kram Jile

Red-Lady
0

Hej på er alla nu har jag kommit hem i från min syster.  Dom tror att det är bältros men har inte fått svar på proverna ännu. Jag hoppas att det skall bli bra.

#17#

Nej min systers njurar har varit dåliga i många år nu. Hon går på dialyst varje dag.

Tack alla snälla mänskor här på ön. För att ni är så omtänksamma alla här har det gott vi hörs.

[Jeremina]
0

Styrkekramar till er båda och det kan ju dyka upp en donatorsnjure….bältros går att bota i alla fall men vad jobbigt hon måste ha det…kramar Jeremina! Flört

snurro89
0

Tänker på henne hoppas hon blir bättre:)