Ber om lite Healing
Min älsta syster har fårt hög feber. Vi vet ej hur det går. Henes njurar är helt slut. Jag skall äka till hene i efter middag. Snälla alla ni som kan skicka healing till hene. Ha det bra vi hörs. Tack er alla på för hand.

Jag skickar till din syster och hoppas att det går bra för henne, skickar även till dig!
Kramar
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Jag skickar också!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Tack snälla Elisabet. Jag hoppas också det skall bli bra. Tack änu en gång. Vi hörs ha det bra

#2#
Tack skall du med ha Ni är snälla.
Jag kan inte hela. Men jag tänker på er.
Lena.P.Ä.
Lena.P är jag i verkliga livet.

Jag fick telefon samtal. Nu dom miss tänker att det är bältros hon har fått. Jag hoppas att hon kommer att klara detta. Jag skall göra mig i ordning och åka upp till hene snart. Tack alla änu en gång vi hörs.
#5#
Tack skall du ha Lena.
Jag kan inte hela, men jag sänder en tanke om styrka till er.
Kram
Sänder färger till henne. Bältros är ingen lek, mycket smärtsamt. Om du kan så omge henne med rosa och orange.
Kram Åsa

Självklart skickar jag!
Styrkekramar!!
Kerstin
Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus
Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!
självklart!
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

Tack för att ni alla här så snäll. Sänder många kramar till er alla. Ha det gott skall snart åka. Vi hörs i kväll ha det bra så länge.
Jag skickar healing till henne ikväll
Kram
Jag skickar.
Kram/Marina

Kan inte healing själv. Men jag sänder mina varmaste tankar om snar bättring..
Kram/Britt-Marie
Skickar självklart massor av styrkande kramar…kan ju inte healing
Kram/Eija
Jag skickar mina tankar. Min mor hade bältrosen och det var ganska besvärligt en tid. Men det går över!
Kram!
Hoppas din syster mår bättre nu, har bältrosen gjort att din systers njurar är helt slut?
Kram Jile

Hej på er alla nu har jag kommit hem i från min syster. Dom tror att det är bältros men har inte fått svar på proverna ännu. Jag hoppas att det skall bli bra.
#17#
Nej min systers njurar har varit dåliga i många år nu. Hon går på dialyst varje dag.
Tack alla snälla mänskor här på ön. För att ni är så omtänksamma alla här har det gott vi hörs.
Styrkekramar till er båda och det kan ju dyka upp en donatorsnjure….bältros går att bota i alla fall men vad jobbigt hon måste ha det…kramar Jeremina! 
Tänker på henne hoppas hon blir bättre:)