Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: medialitet
Läst 733 ggr
[Jeremina]
0

Förutbestämt

Tror ni att allt som händer är förutbestämt? Både positiva och negativa saker? Eller kan man styra det på något sätt när man är medial?

Vad är er åsikt eller hur upplever ni det?

T ex om man får varsel om olycka eller sjukdom och varnar någon så kanske det inte händer något just den gången men det kanske bara skjuts upp…..Obestämdvad tror ni?

skrult
0

Jag tror om man får ett varsel om tex en olycka så är det nog meningen att man ska försöka stoppa det,när tiden är inne för att gå över så är det planerat och man kan nog inte göra så mycket då. Ett varsel kan ju också innebära att man hinner ta farväl. Döden är inte hemsk utan då är vi på väg hem igen Glad (lite tankar från mig)

pepsan
0

Åh det är en svår fråga Jeramina tycker jag. Jag vet inte hur det är med er som är mediala om ni kan påverka det? Men jag tror att vissa saker är förutbestämda och går inte att ändra på. När min mamma fick cancer för 13år sedan så bröt jag ihop fullständigt. Bad då tiill gud/ högre maker att ta mej istället för min lilla mamma. (Jag struntade i att jag var ensamstående med 1 barn). Det var min kärlek till henne. Fick svar att min tid inte var kommer på länge än, finns ingen bot. Man kanske kan förhindra en olycka om  t ex man är medila och ser att vi säger en flygolycka. Ens vän kanske har planer att ta det flyget, då kan man ju be dom ta nästa eller att stanna hemma kanske?

[Jeremina]
0

Jag förhindrade när min son höll på att drunkna fast han var i Finland men mitt varsel kom precis den stunden då han fick kramp och jag hjälpte honom då han bad om det telepatiskt.

Däremot när ett hösnhus i grannbyn brann ner varnade jag inte fast jag fått till mig det tre veckor innan. Till mitt försvar kan jag säga att jag inte hade börjat lita på min mediala förmåga än vid den tidpunkten….Flört

Denna kommentar har tagits bort.