Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 827 ggr
[Jeremina]
0

Hönan Hildur

Eftersom jag inte hittar min gamla tråd om min sjuka höna som fick healing och blev mycket bättre..hon har visat att det var mödan värt då hon idag har börjat lägga ägg igen..tack mina vänner…kram Jeremina! Skrattande

pepsan
0

Åh så kul att hon nu mår bra och ger er ägg Skrattande

pepsan
0

Har du inga bilder på dina hönor ?

[Jeremina]
0

Jo..jag har några kort men ska nog ta några till sommaren när dem går ute…hon la ett ägg i dag med…..Glad

Kram Pepsan från Jeremina….har skrivit pm till dig Flört

JILE
0

GladVad skönt att höra att "din"lilla höna(lät nästan lite fräckt hörrudu, Jeremina) mår bra. Gulligt namn också..Hildur.

Kramar Jile

[Jeremina]
0

Fräckt ja..fniss..vi har en granne en man som också är gubbens kusin. Han såg att jag hade köpt en mus att ha till min laptop..han sa: jag ser att du har köpt dig en mus till?

Ja sa jag så nu har jag tre stycken….hi..hi…kram Jile! Skäms

Soffe
0

Vilken duktig höna du har som inte gett upp! Glad

pepsan
0

Åh jag ville se bilder på dina hönor för dom har så fin färg, men jag väntar då. Har svart dej Flört

Kram.

JILE
0

FlörtJa det är bra att ha reserver Jeremina :)

Kram Jile

Frejzan
0

Va roligt att hon blev pigg och började lägga ägg igen. Hon var väl några år, om jag inte missminner mig.

Kram / Brittmarie

[Jeremina]
0

Frejzan..hon är ett par år och ska väl lägga ägg i några år till….kram Flört

Soffe
0

#10 Lycka Till med Hildur Glad

[Jeremina]
0

Tack allihopa..nu börjar fjädrarna snart vara framme och hon lägger ett ägg varje dag så hon är en riktig Guldhöna för dem flesta lägger ett ägg varannan dag….Hildur är tacksam!

Eija
0

Skrattande…vilken solskenshistoria…..vad kul att få läsa det….hon kanske blev extra frodig efter denna healing…..krama lillhönan från mig och en jättekram till matte med…

Eija

Eija
0

OOOpppsss!!!! Nu lät det nog konstigt med mitt svar om du förstår….tolka den rätt nu bara….Obestämd…mena ju Hildur….

[Jeremina]
0

Puss & Kram på dig Eija…Jeremina Flört

Eija
0

Tack!….Glad…tänk va ord kan göra olika saker o betydelser…

[Jeremina]
0

Missförstå mig rätt brukar min son säga…fniss!