Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettfoton
Läst 734 ggr
[Pirkkolino]
0

"Flodhäst"

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min son såg bilden och sade: "Morsan du har filmat en flodhäst spöke."Skrattande

[Pirkkolino]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Men, den försvann. ……upp i rök. Glad

Lilj-an
0

Intressant, här var det en hel del andar.

En man står med kikare snett till höger ovanför  granarna. Och det kryllar om olika djur, hundar , katter , ett får som en hund släpar på längst nere till höger på bilden. Jag ser också några ansikten på människor.I den ljusa cirkeln ser jag ett ansikte av en grabb,mm

Eija
0

Vad mycket du ser Lilj-an…jag ser ju bara en grå ring och något väldigt ljust …som en lampa typ på den första bilden…..blir så avundsjuk när du kan se så många saker av både människor o djur..

Kan hända att man är lite trött just nu, jag får kika igen i morgon o se om jag ser mer då….

[Pirkkolino]
0

#2 Tack för din tolkning. Min son, som är fotograf, blev faktiskt överraskat av de 2 foton vad jag togs efter varandra. Hans första reaktion var skämtet om flodhästen. men, sedan sa han, att det finns något speciellt i de bilderna. Jag själv känner för bilder att det finns med mera än vad det verkligen syns. Jag har bott nu 8 månader i området var har hänt enormt mycket olyckor och ännu värre saker än så. Jag känner olika typ energier här inne i huset liksom ute på gården. Jag har tänkt, att här finns en riktig "guldgruva" till någon duktig medium, att känna efter en hel massa ande energier och olika livshistorier av allihopa. Jag själv har vanan att leva bland med de döda, om man nu kan uttrycka sig så. Att mig besvärar de inte annars utöver den att huvudvärk får jag av vissa energier då och då. Ha det bra. Kram Pirkkolino