Gokväll!
Vad händer här ikväll då? Ska ni göra något speciellt? Jag sitter här hemma och tar det lugnt bara.. Ska mysa framför tv:n men svårt att slita sig från datorn oxå för hela kvällen :-) Började igår kväll med att proppa i mig godis som är så gott och nyttigt, fortsätter ikväll :-)
Ha en trevlig kväll alla! :-)
Har just tryckt i mig choklad. Sedan natta barn och tar det sedan lugnt. Sambo på whiskeyprovning så det är lugnt och skönt hemma
Tänkte scanna in lite kort på gamla hästar.
Kram Åsa

Ikväll ska jag och hunden mysa framför teven.Vi har nyss varit på långpromenad.
Laddar upp inför melodifestivalen. Blir en lugn hemmakväll med lite mys med sambon framför tv:n. 

God Kväll!
Har nyligen kommit hem från ett par goda vänner. Har fikat och suttit och pratat lite. Sedan när jag kom hem så tänkte jag att jag måste kika in här lite på Ön innan det blir TV ikväll. Lite mys i teve soffan.
Har tänkt göra lite goda varma mackor till kvällen.
Ha en skönt och mysig kväll!

Jag har rensat kläder och saker hela dan, fick ihop 5 säckar :) så nu är jag ganska mörbultad, ikväll ska jag se på melodifestivalen och bara ta det lugnt.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
God kväll!
För min del blir det lite av varje. Troligast blir det fotboll på tv:n (brukar vara det på helgerna), så jag tittar lite på det, stickar på sjalen och läser Eckhart Tolles: En ny jord, Ditt inre syfte.
För min del går det inte att mysa så mycket med en rygg som värker som bara den, utan det blir att distrahera hjärnan med olika sysselsättningar, som går att göra liggande eller stående.
Ha en skön och avkopplande kväll!
Jag ska bara plugga tills jag blir trött.. sen tänker jag ringa in min käresta som sitter hos grannen här brevid, så ska vi väl mysa framför nån film.
Ha en bra kväll!

ja melodifestivalen är det som gäller ikväll för min del :)
vilka tror ni går vidare? :)
Jag har precis kommit tillbaka från att ha skjutsat hem ett av mina barnbarn som varit här och hälsat på en stund. Hon blev trött och ska sova. Hon är bara 1,5 år så då lägger man sig tidigt.
I morgon ska jag hem till dem och hjälpa till med tapetsering.

#8 Star Pilots 
Elisabeth
Det blir melodifestivalen fast jag har hört låtarna på radion nästan hela dagen. Ska koka en kopp kaffe så jag håller mig vaken, nyss tagit ut sista plåten med kanelbullar ur ugenen, det doftar ljuvligt.(Nu blir det magknip inatt)
Återigen blev vi sviken idag av en som lovat bot och bättring så just nu känns det lite deppigt. Men personen är vuxen och vi kan inte göra så mycket mer än hoppas att förnuftet kommer tillbaka igen.
Men det känns så inombords, värst är det när det är barn inblandad och jobbet i fara. Man blir både ledsen och riktigt förbannad, då är det bra att kolla melodifestivalen som är lättsam så tankarna skingras en stund.
Ha en trevlig kväll alla på ön/Tatsu

Här blir det melodifestivalen.Fick en banansmothie i handen av min son Smakade faktiskt bra
Ha en trevlig lördagskväll !

ja den låten gillar jag med :D
Ja här hoss oss så blir det nog Lite Data o lite tv. Så inget avanserat..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Har haft hela släkten här, just nu mår jag inge bra och är nervös :(
Värd på Choklad iFokus

#15 Skickar en varm kram till dig!
Elisabeth
Släkten är ju alltid värst
Stämmer bra på min släkt.
Kramar till dig Ebbis96
#16 Tack!
#17 Min släkt är egentligen underbar, orkar bara inte med dom just nu. Är nervös och har ångest över en massa småsaker.
Tack!
Värd på Choklad iFokus