Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 497 ggr
Farwuq
0

God morgon 7:e mars

Glad lördag på er alla! Hoppas ni får vila lite i helgen.

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

stina63
0

Godmorgon

Har varit vaken en timme nu, Så nu sover mina katter när matte har stiget upp, Ska åka iväg och hälsa på mina föräldrar idag,

Ha en skön lördag

Red-Lady
0

God morgon på er alla. Här snöar det lite lätt idag Det är på 00 grader. Ha en trevlig lördag på er alla.

Jennie-S
0

God morgon! Ville bara önskar er alla en underbar lördag! Kram på er!

Britt-Marie
0

God Morgon!

Har varit uppe en stund. Ätit frukost och plockat undan lite. Min sambo är nu nere i tvättstugan och tar rätt på det som tvättades igår. Sedan skall han försöka laga vår egen tvättmaskin under dagen här. Den gick sönder sist jag tvättade i den, som tur är så har vi även tillgång till tvättstuga.

Vädret är grått och det är precis på 0:an nu. Inget snö fall nu.

Får se vad dagen för övrigt kommer att bjuda på, vet inte så säkert ännu vad vi skall hitta på.

Önskar alla en bra och trevlig Lördag!

Elisabeth-J
0

God morgon! Här blir det ingen vila idag, ska rensa bort en massa saker och kläder som aldrig används, tvätta och städa. Vila får jag göra ikväll istället :)

Önskar er en fin lördag!

Kramar

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Happyspirit
0

Godmorgon.Skrattande Min lilla dotter vaknade vid strax efter sex i morse så jag har varit vaken länge nu.

Idag ska vi åka och hälsa på mina föräldrar i Köping. Ja det är väl planen för dagen.

Önskar er alla en fin lördag.

Kramar till er alla.

[GunillaF]
0

God Lördagsförmiddag!

Var på fest inatt så jag sov länge idag. Nu blir det bl.a. långprommenad med hunden i solskenet.

Ha en bra dag allesammans!

Marina2
0

Glad Lördag! Vi har gått en härlig promenad genom skogen och vidare genom stugområde,sedan avslutade vi på stranden. Snuttan (Trixie) badade,så lycklig!

Nu håller jag på att tvätta.Sen blir det nog till att läsa en bok.

Kram/Marina

Tatsu
0

Hej!

Ledig från jobbet idag men har suttit och lagt in varor på webbutiken, massor av olika plånböcker.Löste melodikrysset som är  makens höjdpunkt på veckan, jag kunde inte allt så jag fick ta experthjälp.

Det var tänkt att barnen med familjer skulle komma idag och vi skulle grilla korv och åka pulka men tyvärr blev de sjuka så vi får ta det en annan dag. Vi har haft det som tradition sedan barnen själv var små att en dag på sportlovet så åker alla stora som små barn pulka och myser ute en hel dag. Tindra hade packat kl 6 imorse och skulle iväg så jag hoppas att hon inte blev allt för besviken när det blev inställt.

Nu håller solen på att bryta igenom så jag ska väl ta en liten promenad i ljuset. Har haft verk i benen i flera dagar så det får bli en kort runda.

Ha en trevlig helg/Tatsu

bettis69
0

God morgon /Goddag på er alla. Här är det mulet (västerås) men inte så kallt.

Jag har barnen i helgen och vi ska väl ut till svartån och ta en promenix och så vill dom väl ut på stan och shoppa lite.

Ha en bra dag!