meditation
Hej!
E det nån av er som vet vad detta betyder?
När jag mediterar så har det börjat dyka upp en man , men jag får sån hosta så fort han dyker upp, det är så jag känner hur det sammlar så det "gurglar" i halsen,och hostan är riktigt obehaglig.
annars brukar det bli bra när jag mediterar./Daria
?ingen som vill gissa

Det kan vara en man från andra sidan och det du upplever med halsen kan ha med mannen att göra, kanske något med hans bortgång eller att han hade dessa halsproblem i livet.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Min guide ger mig alltid ett speciellt, fysiskt, Tecken när jag blandannat mediterar, det räcker då med att jag sänder en tanke till denne om att jag vet att h*n finns nära så släpper känslan.
Den hjälpare jag nyligen fått förmånen att träffa som också finns i min närhet har också ett Tecken men ett annat sådant så jag vet exakt vem det är på ingång.
Nu säger jag absolut inte att den du känner är din guide utan det kan vara det likväl att det kan vara någon som gått bort som Elisabeth skriver, det bästa är ju att fråga och be denne visa sig på ett annat sätt så att du förstår vem det är.
Tack snälla för svaren!
jag tror jag vet vem min guid är han visar sig mycket och visar även"film"och bilder till mig.även pratar ,men det tog en stund innan jag förstod att det var han,för det kändes som om det var jag tänkte.men han visar vägen i olika situationet.
men på senaste tid har denne andre man dykt upp och han i sin tur tog mig till en dam som jag träffade,och jag kände sån glädje när jag träffade henne ,sån värme, det var ju………jag viste vem hon var……men när jag kom upp ur meditationen satt känslan kvar men jag vet inte vem hon är.