Okända den 4mars?
Hejsan!
Undrar om någon vet vad okända handlar om i kväll?! Är lite nyfiken
Andarna viskar hennes namn
När Anita Ekdahl och hennes sambo Christer flyttade in i sitt hus i Hörby kände hon redan från början att hon ogillade huset. Det blir inte bättre av att hon ser en man som stirrar på dem genom fönstret och sedan försvinner. När tragedin drabbar familjen och Christer begår självmord, eskalerar problemen. Caroline Giertz och mediet Lena Ranehag försöker ge svar på om det är Christer som försöker nå familjen från andra sidan.
Källa:Tv.nu
Oj!! det låter spännande( och tragiskt.) Jag gillar Lena jättemycket.Hon är så duktig och lugn. Tror hennes lung kommer väl till pass,em sån här gång. Ser verkligen framemot kvällen
Kram Åsa
Jaa hon är duktig Lena, ska bli kul att se.
Kram Jile
Tack för påminnelsen, hade alldeles glömt bort det så jag hade ställt in mig på ett annat program -diagnos okänd. Ja det låter som ett spännande avsnitt ikväll, fast det tycker jag att det jämt är ioförsig.
Spännande:-D
Åh..lite annorlunda avsnitt då…tragiskt och spännande säger jag med….
låter spännande

~ mayolica ~
låter riktigt kul! måste ses!
Synd att Lena inte få så mycket kontakt med Christer. Det var tydligen väldigt svårt. I alla fall det som visades i tv.Det kan ju vara så att det var väldigt privat,kändes som det var mer, än vad (som kom fram) som visades i tv:en.

Ja avsnittet hade vart lite ner underhållande om hon hade fått mer kontakt med christer och ifall man fick reda på mer om varför han tog livet av sig. för inte ens familjen visste ju det själva. dom fick ju aldrig någon förklaring så att säga…
Men Lena är ju väldigt duktig. Dock tycker jag att hennes lugn kanske inte är så bra för att göra ett bra tv-program… Det blir lite "tråkigt" liksom om man jämför med någon som Terry o Jörgen som får allting att verka väldigt spännande och så.. Vet inte men min uppfattning iallafall…
Jag vill iallafall ha Elisabeth Lange tillbaka i rutan, hon är verkligen underhållande att se på!

Jag tyckte i allafall att avsnittet var bra och råga på det fick jag lite gåshud vilket inte händer ofta av sådant.
Jag blev lite besviken på avsnittet…dem är så lika alla avsnitt nu…

#13 Du menar att alla säger att de aldrig någonsin trott på spöken och andevärlden innan det började hända "underliga" saker och ting i deras hus och hur skeptiska de har varit?

Rättelse: #12
Du menar att alla säger att de aldrig någonsin trott på spöken och andevärlden innan det började hända "underliga" saker och ting i deras hus och hur skeptiska de har varit?