Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 1051 ggr
Farwuq
0

God morgon 6:e mars

God morgon Ön!

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Happyspirit
0

Godmorgon godmorgon.Skrattande Jag sitter här med min första kopp kaffe och har lite ont i axlarna och nacken idag. Lite lätt träningsvärk har jag efter gårdagens bedrift då jag tog in två pallat med pellets helt själv. 108 säckar sammanlagt blev det minsann.

Nu är det fredag igen och helg snart. Jag ska nog hälsa på mina föräldrar en sväng i helgen hade jag tänkt.

Önskar er alla en fin fredag!

Elisabeth-J
0

God morgon!

Jag sitter också här med en kopp kaffe och är uppfylld av en sån enorm glädje och lycka efter gårdagens alla fina och positiva händelser. Snart ska jag resa hem, ska packa ner det sista bara, hade tänkt komma iväg vid 8 men det blir nog liite senare ändå.

Önskar er alla en jättefin fredag!

Kramar

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Red-Lady
0

God morgon på er alla, Jag sitter här med en kopp kaffe jag med. Det måsteman ha så man vaknar.

Elisabeth kör försiktit när du nu åker hem. Jag hoppas att alla få en trevlig fredag. Ha det gott. I dag skall jag åka och hälsa på min svärmor som är 96 år. I går hade hon ramlat dom tror att det var en propp som hon fick. Ja en olycka kommer sellan ensam. Men hon har ju fått ett långt och fint liv. Ha det gott alla vi hörs.

Cristine
0

God morgon!

Jag sitter redan med min andra kopp eller mugg kanske jag ska säga.Jag dricker många muggar om dagen.Kanske är det därför jag *ser*. Enligt några forskare i Aftonbladet för några månader sedan så får man haliucinationer om man dricker mer än 6 muggar, och kan då se andar!Glad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Farwuq
0

Jag har min andra mugg grönt té framför mig, den ska bara svalna lite.

Glad

[GunillaF]
0

Godmorgon!

Äntligen Fredag och mycket att göra på jobbet!

Ha en bra dag!

GunillaF

chik
0

God Morgon !

En bra dag önskar jag er.

Lena.P är jag i verkliga livet.

tommytoe
0

Godmorgon!

Är ledig idag men saker behöver fixas så det är bra att kunna vara hemma. Kylskåpet ska lagas och så måste jag ringa rörmokarn igen så att toaletten går att använda som vanligt.

Här dricks det max 2-3 koppar kaffe/dag och tror inte jag dricker mer bara för att försöka se andar *S*.

Trevlig fredag och helg önskar jag alla!

Kramar

Britt-Marie
0

God Morgon!

Liten gråmulen morgon även idag, men jag kan skymta lite blå himmel där i mellan. Hoppas det blir sol.

Jag har ätit frukost och skall väl snart göra mig klar för dagen. Sitter här i min mysdress. Jag skall åka till Ludvika med en väninna och hämta ut glasögon som vi beställt där för ett par veckor sedan. Sedan blir det väl att vi går och tar en fika på Stan. Kanske skikar i lite affärer med. Hamnar ju allt som oftast på baby avd nu. Kan inte låta bli att titta och känna på de små plaggen. Ibland har jag allt köpt någonting också. Tiden går och jag väntar på mitt lilla barnbarn..Men än är det ett tag kvar. I slutet på Maj skall ju bäbisen anlända.

Önskar er en trevlig Fredag!

Jennie-S
0

Godmorgon!

Idag känns det som en bra dag, första natten den här veckan som jag har fått sova ordentligt, så himla skönt! Idag ska jag ta och tvätta och plocka lite här hemma sen blir det ut i skogen och lägga spår till vovven och förbi en vän och fika..

Önskar er en trevlig fredag!

Kraam

wolfie
0

God morgon alla!

Jag vaknade redan vid 5 i dag,men lyckades somna om igen en stund..Här dricks det 2-3 muggar kaffe om dagen..

- cristine,det kanske är därför du ser så många andar då!*fniss*

diaz55
0

God morgon vänner!

Har just ätit min första tallrik havregrynsgröt m äpplemos, skojar lite, det räcker med en per dag, och gott är detFlört

#9 mysigt Britt-Marie, man kan inte låta bli, jag fick mitt första barn-barn 21 dec 08, en lite tidig julklapp. Helt underbart, fantastiskt, vilken liten ljusstråle av glädje han är. Ha en fin dag med shoppingGlad. 

Skön fredag allihopa!

pernillaa
0

Godmorgon.

Är rätt så ny här och har sett att ni skriver godmorgon varje morgon. Ville vara med jag också, fast det verkar bara vara "gamlingar" här.

Hoppas att det inte gör något att jag också är med?!

Har sovit dåligt för mitt spöke har varit och slamrat i luckan till kattlådan flera gånger inatt och min hankatt har ropat på katt-tjejer hela natten.

Kram

Ha en bra dag! // Pernilla

[GunillaF]
0

# 13 Alla är välkomna att skriva. Ju fler desto roligare!

chik
0

Pernilla!!

Du är så välkommen.

Det är bara att skriva i alla inlägg som du är intreserad av eller göra eget inlägg.-Om dina spöken som du har.

Ha en bra dag.Lena

pernillaa
0

Tack så mycket för det. Har redan gjort en hel massa egna inlägg om mina spöken.

trivs jättebra här.

Stor kram

bettin65
0

God middag alla får jag skriva …..

ha en fin dag.

pernillaa
0

Måste bara få dela med mig av detta! Skrattande

Idag har det skett något som jag har väntat på jättelänge och som är väldigt viktigt för mig! Jag fick ett brev med en tid för en sak som jag dock inte kan berätta om, men det här är "det största" för mig! Det handlar om min familjs lycka!

oj oj oj vad länge jag och min son har väntat på det här! Och nu ÄNTLIGEN!!!!

Jag är så lycklig så jag gråter!!!Gråter

Jag hoppas att ni alla andra får en lika bra dag som jag! Rynkar på näsan

Puss och kram

Farwuq
0

Så kul.

Skrattande

chik
0

Vad bra för dig.Pernilla. ja i bland får man ha lite tur.

Marina2
0

Hejsan! Här är det plusgrader men mulet och lite blåsigt.Skogsrundan blev lång o härlig. vi hann med att se 2 st. rådjur och en ekorre. så min dag är räddad,älskar ekorrar!

Fredagsbastun har jag också hunnit med,skönt. Jobbat..

Önskar er alla en härlig fredag!

Kram/Marina

Britt-Marie
0

Goddagens!

Kommer in lite här igen. Har varit till Ludvika nu och hämtat ut mina glasögon, 3 par till ett pris. Men ett par får jag hämta lite senare, det blev nått med ena skalmen på bågen och så de skulle göras om. Men jag är jätteglad över de 2 par jag har fått hem nu.

# 12

Ja, det är så roligt att gå och titta på babykläder och annat för baby. Men idag kunde jag hålla mig från att köpa nått. Det kommer ju fram så mycket nytt sedan mot våren med som jag skall titta på. Det är en härlig känsla det här med att vänta sitt barnbarn. Jag får graturlera dig så mycket till ditt barnbarn, en lite kille.

En av mina brorsöner blev pappa för bra precis 1 år sedan. Den 28 Februari så blev den killen 1 år. De är ju bara för goa de små liven. Det börjar komma några ord från hans lilla mun nu med.

Ha det gott på Fredagen alla Ö-bor

Katitzi
0

God kväll får jag väl säga :)

Idag blev det att gå upp tidigt för att åka ut till travet och fodra hästarna och släppa ut dem och sedan mocka. Lovade tim att hjälpa honom idag nämligen. Sedan fick jag rida mitt allra första riktiga rakbanejobb i monte, nu är man verkligen 110% säker på att man vill ta montelicens synd bara man inte har häst till det :/

Senare ikväll ska jag ut och jogga en runda och så blir det att kolla på let's dance med :D När Tim kommer hem ikväll runt 22 ska vi bort och fira en kompis som fyller år på måndag.

Ha en fortsatt trevlig fredag ;)

Alexandra Wisén
AlexandraWisen@hotmail.com