Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterifokussajten
Läst 603 ggr
Eleri-Twinkle
0

Väcka ÖNs slummer :-D

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

För att få liv i något man tycker slumrar en smula, måste man först fråga sig själv om man orkar vara med på engagemanget att väcka liv i energierna igen.

Vad vill du att ÖN ska diskutera, visa, berätta…för att DU ska känna dig mer vaken och intresserad igen???

Fokus på åtgärder…för ÖN är inte bara en sajt, den är du…den är jag…. och den är VI!!!

*Kram på er*Kyss

[GunillaF]
0

Vi får väl försöka hjälpas åt allihopa, så gott vi kan med att göra Ön trevlig och inbjudande.

Jag har inte varit med så länge och jag tycker att det är som jag förväntat mig.

Om man inte vill vara med och läsa av foton, söka grejer mm så kan man väl bara låta bli att läsa de trådarna. Jag tycker för egen del att det är ett bra träningstillfälle att få hjälpa någon att tex. hitta borttappade föremål.

Alla kan ta ju upp ämnen som man tycker är intressanta. :-)

Eleri-Twinkle
0

Jag håller med dig Gunilla, andliga ämnen är vida och breda. Jag saknar inte variation på ämnen…däremot kan jag sakna vissa medlemmar då och då. Det är ju ändå vi tillsammans som är ÖN. Att sedan Elisabeth skapade en underbar grund åt oss…det är vårt lilla "arv" att tillsammans förvalta*ler*

sofie28
0

det jag menar är att Ön får inte till 90% bestå av trådar där man ska leta på saker och sen inte få någon respons. Övningar är kannon bra och utvecklande men för att det ska bli det upplever jag att man bör få respons på det man gör..

Eleri-Twinkle
0

#3 Sant, förstår vad du menar Sofie, så där är en sak alla kan hjälpas till med och rätta till:-)