Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 673 ggr
sven-g
0

Fråga energi centran

Har varit hem till en familj som det händer saker hos. Hittade några mycket märkliga saker där, pga att jag kände dom tog jag även slagruta till hjälp. Det ena var ett fält som sträckte sig mellan två rum, saken är den att dom kunde av slagruta bara kännas på övervåning och dom slutade i tomma intet dvs gick mellan två ställen, skickade ner dom på nedervåning för att lyssna om det var där den största aktiviteten låg, det var så. Även på nedervåning fanns något som förbryllade mig ett energi centra på en vägg ca 50cm i cirkel. Under tiden jag var det uppmärksammades fyra anda, en pojke, en liten flicka, samt en som måste haft hjärblödning pga utseendet. Och en igenkänd Mormor. Frågan vad i är det för energi.

sven-g
0

Om det finns någon som har svar kan ni även svara via PM om saken skulle vara för känslig. Våra medium bör väl ha något svar.

sven-g
0

Jag puttar upp den här frågan finner det viktigt att få svar.

Frejzan
0

Kan det vara energispår från en "väg" där andarna brukar röra sig efter? Det finns väl oxå någon sorts portaler som är gjorda av energi. Det är portar mellan världarna. Men jag är inte kunnig i sånt, bara något någon sagt för flera år sen.

Hoppas någon kunnig berättar, även jag är nyfiken på vad det kan vara.

sven-g
0

Putt

sven-g
0

Putt

sven-g
0

Det måste väl vara någon, som åtminstånde upplevt samma sak. Så jag fortsätter och putta.

sven-g
0

Ny putt, kan det vara något annat än ande relaterat. Vad det inte kan vara är, Hartman eller curry, el, avlopp, metall, källåder, malm nu har jag tror jag tagit med vad jag känner till att man normalt känner med en slagruta. Och det är ju naturligtvis inte någon ande. Man kan inbilla sig känsla av energier, en pendel kan man styra med viljan. Men en slagruta ljuger aldrig. Så det är garenterat något