Problem!!
Det är så att varje gång jag kommer till skolan fryser jag (när ingen annan gör det) och ibland får jag plötslig huvudvärk och mår allmänt dåligt.
Detta sker endast när jag är i skolan och aldrig när jag är tex hemma.
Jag har alltid på mig tjocka tröjor men jag fryser ändå på ngt sätt innefrån (?)
Vad är detta!?
Kan hända att du är va ska man säga känslig för energier/andar?
har hört att man kan frysa när en ande kommer en nära.
och man kan bli illamående eller få huvudvärk när man kanske e på en plats där det kanske är mkt energier eller liknande.
vissa reagerar så me illamåede o det, andra mår hur bra som hälst.
förmodligen är du öppen för andevärlden och har kanske på skolan mkt energier där som du känner av.
Det kan vara att du är känslig för energier, allt det som folk släpper i från sig. Och det är svårt att värja sig då man är i tex skolan där det hela tiden är fullt med folk. Du får lära dig att stänga av energiflödet som kommer emot dig. Och det gör du lättast genom att visualisera (se/känna för din inre blick) att du är omgiven av det vita ljuset. Tänk dig att du går in i en bubbla, som ser ut som ett ägg, av vitt ljus. Detta vita ljus skyddar dig mot oönskade energier. Tänk då att det vita ljuset skyddar dig mot alla negativa energier som kan komma att skada dig. Och vet också att det bara är de dåliga energierna som inte når dig, det goda kommer alltid igenom. Tänk så flera gånger om dagen i början, för att du ska vänja dig. Sedan så småningom räcker det med att du tänker så varje morgon innan du går till skolan. Detta kan du alltid göra då du vet att du ska vara i större folkmängder. På konsert, på stan eller på fest.
Lycka till!