5 st knackningar
Någon som är duktig på elektronik?
Sitter vid datorn nu med högtalarna påslagna utan någon musik och helt plötsligt börjar det knacka i högtalarna…inte brus, knackningar. Det knackar 5 ggr med ett uppehåll på 6 sekunder och sen knackar det 5 ggr igen. Nu har det hållt på så i ca 15 min.
Jag rörde ingenting bland kablarna eller nå inställningar.
Det bara började plötsligt när jag satt här med min katt i knäet.
Igårkväll var "något" och rörde mina hörlurar och flyttade dom en dm. Jag hörde att det knakade i dom och när jag klev upp och kollade så låg dom inte där jag hade lagt dom bara 5 min innan.
Det låter fortfarande i högtalarna. Har stängt av dom och hett på dom igen men det gjorde ingen skillnad.
Pernilla
Ha en bra dag! // Pernilla
Är det korta eller långa knackningar?
korta direkt följda av varandra…som morse typ. Nu har det slutat helt plötsligt utan att jag har rört något,
Fem korta är på morse "5" eller "P", beroende på vilken version av morse knackaren använder. Fem långa är siffran "0".
Okej…jag heter Pernilla…P
Någon som försöker kontakta dig alltså. Och genom högtalaren?! Kanske en avliden bekant som är tekniker? Eller musiker?
hmmm…någonting spöade just min katt till flykt. Nu vågar han inte komma in i sovrummet längre.
Andar eller spökar, vad man nu vill kalla de, är duktiga att "använda" el-apparater. De är väl lättaste mojänger att mixtra med för att spökar är energier även själv. 
Ja…kanske var det ändå ett spöke. Men hur ska jag tolka det där "p" om det nu var menat som morse?
#5 Finns det verkligen olika typer av morse? Heter dom något speciellt dom olika typerna? Vill kika själv….
Tack för det. 
Stor kram