Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 419 ggr
pernillaa
0

Graviditetsdröm

Jag skulle sova över hos några kompisar. Min pojkvän hade släppt av mig där. Vi åt kvällsfika och gick och la oss. Tydligen var jag gravid i ca sjunde månaden med min pojkvän och jag tänkte inte på det när jag la mig så jag hamnade på magen. När jag sen kom på det och vände mig så började det sparka väldigt mycket i nedre delen av magen. Mina kompisar blev upprymda och ville känna. Helt plötsligt blev det jättestarka sparkar och det gjorde riktigt ont. Jag lade mig i fosterställning och försökte hålla emot med handen. När jag släppte såg jag hur långt ut det stack ut och såg att det var barnets händer, inte fötter. Jag grät och kved ett tag till jag bestämde mig för att gå upp och gå. Då blev det lugnare. Jag gick ett tag och hamnade tillslut utanför mina kompisar igen. När jag precis kommit innanför dörren så tryckte barnet på så hårt med ena handen så det gick hål på huden och ena handen stack ut. Helt plötsligt var allt lugnt och fridfullt. Jag strök den lilla handen och tittade på den. Vi trodde att min pojkvän var pappan men den här handen var av mörhyad sort. Jag ringde dit en barnmorska som tittade över läget och sa sen till mig att vi blev tvungna att ta ut barnet nu. Att det inte gick att bara stoppa tillbaka handen och sy igen det lilla hålet i huden. Helt plötsligt var barnet ute och var direkt kring 10 år gammalt. Det var en pojke.

Ha en bra dag! // Pernilla

pernillaa
0

Det här ovamför var alltså en dröm…kanske borde tillägga de!

Kram kram

ikna
0

Jag försöker mig på en tolkning:

Gravid = en ny sida väntas komma. Sjunde månaden = för sju månader sedan hände kanske något som föranledde hur du har det i dag. Pojken = din manlige sida. Är 10 år = för 10 år sedan skaffade du denna sida/hände något som påminner om hur du har det i dag.

pernillaa
0

Tack så mycket för den tolkningen. Kan ligga något i det.

Kram