God morgon 3:e mars
God morgon, hopps ni har det bra.
Idag var det fågelsång när jag gick till jobbet.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Godmorgon!
Ljuvligt med fågelsång, jag hörde lite i går på fm. Men nu har det snöat massor igen, jag är inte alls säker på att jag kommer ur garaget idag. Dessutom är jag inparkerad av en comfortbil som håller på med något här i huset.
Hoppas solen kommer tillbaka igen, men det är ju så här i mars upp och ner hela tiden. April är ju lika dan. Men det går i alla fall åt rätt håll.
Önskar alla en fin dag.

God morgon!
Här har det snöat så jag måste skotta i dag..igen..nu vill jag ha vår!
Jag säger väl godmorgon i den här tråden också då. Jag gjorde en egen för en halvtimme sedan för jag såg inte den här. Ni kan ju plocka bort den då!

God morgon på er alla här är det mulet här skulle det bli regn i dag. Jag önskar alla en trevlig dag. Ha det gott vi hörs.
Godmorgon, snö snö snö här också men jag ger inte upp hoppet om vår snaaart :)
Önskar alla en fin tisdag, kram
God Morgon på er ut i etern!
Fågelsång . Ja nu går vi åt rätt håll.
Jag önskar er alla en bra dag.
Själv så gör jag så lite som möjligt.Det är också en konst..-skämt.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Gomorron! Snö här också och grått. Skulle behöva lite sol efter en sömnlös natt.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

God Förmiddag!
Igår snöade det hela dagen här, men det var små snöflingor så det ökade inte på så mycket på snön. Idag tror jag det blir lite växlande väder, inget snöfall idag alla fall, så här långt. Det är ca +1,5 grader ute. Och idag skall jag försöka mig på en liten promenad.
Fåglarna kvittrar, de hörs på dem att vi ändå närmar oss våren. Ljusare dagar gör mycket med tycker jag, att man får fler timmar på dagen som är ljusa.
Den här lilla krabaten var på besök här en dag. De är allt för söta.
Önskar er alla en bra dag!

God förmiddag!
Blundar för all snö som kom igår, och tittar bara till alla vårtecken
.
#9 har oxå en sådan liten krabat som kommer och kikar vid fågelbordet ibland, han är ju så söt.
Ha en skön dag allihopa/kram lena
Hej alla! Här är det plusgrader och lite sol! På skogsrundan mötte vi tre rådjur jag o snuttan. Hon stod så fint å tittade på dem.
Sen har det varit jobb o tvätt och nu mera jobb.
Önskar er en härlig tisdag.
Kram/Marina

God eftermiddag på er alla ! Här var det mulet väder .. Ja, sportlovsveckans början var inte mycket att ha . Hade tänkt mig en dag i backen med min 6- årige son, men det får vänta till en annan dag. Vi har i alla fall bakat muffins och haft lite mys på fm. Backen får vi ta sen…
vi ställer oss på bandet istället.
Må gott!
Godmiddag på er! :P
Jobbig skoldag idag, hade dock håltimme på andra lektionen då gick vi hem till en vän som har Guitar Hero så vi körde det ^^ Hon berättade även att hon brukar känna sig iaktagen och hon hör hur någon går i lägenheten ibland fast hon är ensam hemma! Då blev jag nyfiken å lite avundsjuk, jag vill ju oxå ha någon (snäll såklart!) som går här hemma 
Kram