Desperat av hjälp!
Hejsan!
Vet inte hur jag riktigt ska uttrycka mig men jag gör ett försök.
Min pojkvän var här i dec-jan och hälsade på hemma hos mig och min nya lägenhet. När vi låg och sov så väckte han mig mitt i natten med enbart en buff, jag sov inte djupt och gör nästan aldrig det i lägenheten jag bor i. Men hur som helst han väckte mig och frågade mig om det stod någon vid TV:n och tittade på oss. Såg dock inget.
Men när jag flyttade in i lägenheten så kände jag mig ofta uttittad av någon och att någon följde mig med blicken. Inte alltid men någon gång då och då.
Pratade med min pappa som är mottaglig men aldrig utvecklat sin förmåga om han hade känt något i lägenheten och han sade att han gjort det. Frågade honom om det kunde vara en man? Visade sig att han också känt av en man men han sade att jag inte behövde vara rädd för denna man. Men det skulle kännas skönt om man visste vem det är som är på besök hemma hos mig.
Sent på nätterna och oftast då jag känner mig ledsen är det som om jag inte är ensam i lägenheten och golvet i hallen knarrar. Har försökt kommit på olika anledningar till varför det knarrar och har väl hittat på hundra olika anledningar, men saken är den att golvet inte knarrar om du inte går på det. När jag inte känner mig ensam så är det som om någon står och vaggar fram och tillbaka på golvet och får det att knarrar för att jag ska veta att jag inte är ensam. Sedan är det så att när jag känner att jag har sällskap är det som om någon knackar tre gånger i köksbordet som att någon vill komma in.
Jag skulle bara vilja veta vem det är som är här och om det framför allt är någon här eller om jag bara inbillar mig allting, men jag har aldrig varit den som är rädd för saker och ting.
Min pappa varnade också mig för att gå ensam till höger i källaren då det fanns något där som inte var alltför snäll och ville att jag skulle ringa till honom om jag ville bära ner något till förrådet, vilket har skrämt mig för att gå ner dit.
Finns det någon som kan hjälpa mig med detta och behöver mer information om huset eller bilder eller så är det bara att be mig så är jag mer än villig att skicka eller berätta mer.
Jag tycker att du ska ta kontakt med ett medium som kan komma till dig och känna av huset och ev. hjälpa till att få bort det som finns där.
Gå in på "Länkar" och se om det är nåon som kan hjälpa dig. Vet inte var du bor men någon finnsnog i din närhet.
Lycka till :)
Det är ju det som är problemet hur kommer jag i kontakt med någon och hur mycket kostar det?
Det finns en mediumlista om du tittar under läsvärt.
saken är väl den att jag inte direkt vill ha bort personen eller saken eller nu vad det är som faktiskt finns här, jag vill bara veta vem det är eller vad det är.
#5 Jaa, men det kan du berätta för ett medium om du tar dit en. du kanske skulle få reda på vad den vill, den som är och besöker dig.

#5 Du kan kontakta ett medium som kommer hem till dig och förhoppningsvis får kontakt med den som är där och berättar vem det är och vad denne vill föredla till dig. Det är inte alltid man ber dom försvinna, det är mer vanligt att man vill veta vem det är och vad dom vill.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus