Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettandlighet
Läst 557 ggr
[Jeremina]
0

I natt

I natt när jag var upp fram och tillbaka och sedan satt mig i sängen såg jag ett rött sken i hallen där jag har mycket aktivitet från andra sidan..

Undrar vem eller vad det var? Rött brukar jag inte se annars…Obestämd

kybele
0

Vad kände du då du såg de??

Rent spontant vill jag säga att någon från andra sidan vill ge dig något du har lite av i energi väg.. kanske du har mycket tankar kring något eller känner dig sjuk? En liten förhint om att ta de lugnare..

Jag vet inte färg betydelser så.. MEN kan gärna dela med mig av de första jag får till mig :D

hoppas du får svar på din fråga eller att mitt kanske stämde :D

kram på dig gumman

[Jeremina]
0

Jag kände mig lugn och glad men var lite hungrig och törstig just då..Tack gulliga du Kybele..kramar Jeremina! Flört

kybele
0

:) att du inte var rädd är bara positivt då :) jag tror de är något av de jag sa.. ;) ;) ;) kram gumman

sofie28
0

så intressant… får lite spontana känslor runt detta.. som att du har många starka kvinnor runt dig och att de ger dig lite extra energi nu som de tycker att du behöver

[Jeremina]
0

Japp. i hallen finns farmor och hennes mamma samt min svärmor..både på bild och i form av andar "orber" kram Glad

sofie28
0

#5  ja det är som sagt tydligt runt dig.. ta åt dig av detta för jag får bara bra känslor runt det du beskriver…

[Jeremina]
0

Härligt….sofie28 Flört

powderpuff
0

Det kan inte ha med att göra din oros känsla som du skrivit om i din tråd "Orolig"?

Det är säkert något positivt med det.

Kramizar

Jag saknar dig. De går aldrig över. De gör bara mindre ont ibland...

Min blogg, "Sockerblomman"

Pyssla
0

Vid Några gånger jag vaknat mitt i natten så har jag sett en ljusa fläckar i mitt rum. En natt såg jag ett ljus som åkte upp och ner i fönstret väldigt snabbt och försvann. undrar vad det var oxå ??

[Jeremina]
0

Allt är mycket bättre så jag är inte orolig längre..personerna behövde bara prata ut och jag hade råd och hjälp av pirkkolino..kram på er!

powderpuff
0

Å vad skönt Skrattande

Kram

Jag saknar dig. De går aldrig över. De gör bara mindre ont ibland...

Min blogg, "Sockerblomman"