Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 3261 ggr
[Jeremina]
0

En ängel?

I natt vid 2-tiden när jag inte kunde sova och låg och tittade mot fönstret började det plötsligt att lysa ett starkt gult sken..

Det for runt ungefär som vid norrsken på himlen men i mitt sovrumsfönster….höll på i säkert en halv minut..Förvånad

Något liknande har jag inte sett förut…var det en ängel för det såg ut som från en kropp?

Kram Jeremina!

[Pirkkolino]
0

Det var det säkert, en skydds ängel som kikade in, kollade om du sover. Glad Kram. Pirkkolino

Choklad
0

det påminner om det som jag såg vid min säng..ett starkt vitt ljussken, jag kunde inte se in i det, det gjorde ont i ögonen…kan inte ha varit jordiskt tror jag….eller kanske en orb?

U R us

[Jeremina]
0

Det var så starkt och dansade runt….jag har behövt lite tröst senaste dagarna och kände att jag fick det….kram Skrattande

Mads
0

Härlig upplevelse Glad Tyckte väl att jag kände att du kände dig lite hängig. Är det nåt man kan göra förutom att sajberkramas Kyss

Kramar

Amor Vincit Omnia

[Jeremina]
0

Madde..dina cyberkramar går inte av för hackor..tack! Kyss

Gubben, jag och vovven har varit på en timmes promenad..härligt för äntligen börjar snön packas ihop och det är bara 3 grader kallt….kram Jeremina! Glad

Mads
0

Åh vilken promenad, låter härligt. Här böjar det lukta vår i luften och det gör min själ sååå gott. Idag blir det lunch med mamma och en gravid lillasyster som mest mår illa stackarn. Sen blir det hem igen och packa järnet innan lillfis kommer hem.

Massa goa sajber krams Kyss

Amor Vincit Omnia

Cristine
0

Jag vill också dela ut några kramar Skrattande

Cristine

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

solblomman47
0

Får jag också  vara med på era kramar?

Kram till er alla/kerstin Glad

Soffe
0

Änglakram till dig Jeremina! :-)

Britt-Marie
0

Jag vaknade en natt för några år sedan. Kände mig iaktagen på nått sätt. Ser då en ljus skepnad stå vid min sambos huvudända med liksom utrstäckta armar runt honom på nått sätt, eller kanske som vingar. Skall försöka mig på att teckna det jag såg sedan och sätta in här på ÖN.

Jag satte mig upp och då liksom lyfte denna ljusa gestalt upp huvudet och det var som den såg rakt på mig, sedan luckrades den bara upp som i slöjor. Det var en stark upplevelse, jag blev inte rädd utan la mig ned och sov lugnt hela natten. Men jag har ju många gånger undrat vad eller vem detta var som kom på besök.

[Jeremina]
0

Tack allihopa som svarar och Britt-Marie våra upplevelser överensstämmer….jag hoppas det sker fler gånger….kram Jeremina! Flört

Mysan59
0

Jag slänger in en kram jag också då! Skrattande

:hug:

och en ängel… _angel:

Jag tror nämligen också det var nån som var och såg till dig lite, eftersom du har haft det jobbigt på sista tiden.

Önskar att nån ängel ville titta till mig också…

Kram

TantAlma
0

Jag har också sett änglar och varje gång jag får göra det blir jag så lycklig.

Britt-Marie
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En kram sänder jag också

Choklad
0

Jeremina..har du norrsken hos dig? jag vill med ha….men bor ju i skåne ju…tänk på mig nästa gång du ser ett norrskenSkrattande

U R us

Frejzan
0

#15 Här uppe i mörkret finns härliga norrskenskvällar. Ibland är dom hur stor som hellst. Har tom sett sådana som jag kan titta åt söder för dom är så stora. Dom är mäktiga. Man står bara o tittar o nästan man hör dom fräsa. Underbart. Men ibland lite skrämmande, som när jag bodde utanför Hudiksvall o det var norrsken som var som ett band från nordväst o mot sydost o nästan mitt över oss spred den sig som en sol, lite rödare. Då var jag faktiskt lite rädd. Tänkte på kärnvapen osv.

Annars älskar jag norrsken.

[Jeremina]
0

Jag fick besök av ängeln även i natt i mitt sovrumsfönster och jag blir lugnare och tryggare och gladare…..härlig värme…Kyss

Norrsken har jag inte sett på flera å faktiskt….Obestämd

Kramisar Jeremina!

Britt-Marie
0

Norrsken har jag t o m sett här nere i Kopparberg. Men det är många många år sedan nu. Vackert är det alla fall. Lite som mystik ser det ut som.