Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 753 ggr
syren59
0

Andar eller inte

Hej! jag undrar om jag har någon från andra sidan här hemma eller om jag inbillar mig. Jag kände en kyla på vänster sida nu ikväll när jag stod i köket. Hoppas på svar snart.

Ritva
0

Förvånad Råkade skriva i fel tråd!!! sorry

Popcornett

(sajtvärden får gärna ta bort detta, tack!)

Ritva

"Små saker vi fått gjorda, är bättre än stora saker vi planerar att göra."

melia
0

Visst kan andar visa sin närvaro med kyla så det är möjligt att du hade besök Glad

syren59
0

Jag skulle vilja veta vem som va hos mig, undrar om det va någon jag känner.

syren59
0

*puttar upp*

jakobine
0

Kan ju vara en ande som vill komma i kontakt med dig, kanske var kylan menat som ett första försök till kontakt.

Kan också var någon på "genomresa" och bara passerade.

syren59
0

*puttar upp*

syren59
0

Jag kan ibland känna en katt som går i min säng, men när jag tittar så är det ingenting där, inbillar jag mig eller?

jakobine
0

Jag inte säga att så är det, men har du tidigare haft en katt som nu inte finns, det kan ju i så fall vara den som kommer förbi för att den trivdes så bra där annars bet jag inte men omöjligt är det inte.

sven-g
0

Det är inte ovanligt med att man kan få stå päls på ena sidan och helt varm och normal på andra. Det blir så när något kommer nära ibland kan det även kännas som värme.

syren59
0

Jag har haft en katt som inte lever, jag har också skymtat i ögonvrån att det är något som springer i trappen.

Det konstiga med kylan är att när jag tog ett steg åt vänster så blev hela jag kall,

syren59
0

*puttar*

pepsan
0

Det kanske är någon som du känner från andra sidan som är och hälsar på dej? Du skrev ett annat inlägg om din dröm, kanske det är hon? Vad får du för känsla när kylan kommer, eller en doft.

När min mamma kom första gången kände jag oxå en kyla på vänster sida, ståpäls, men sen kände jag nivea doft och mamma använde alltid nivea. Blev så glad och lycklig då, det var min känsla Skrattande

syren59
0

Jag kände ingen doft och ingen rädsla, bara glad och det kändes spännande ifall det va någon från andra sidan.