Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 968 ggr
pernillaa
0

Ingen tror mig...HJÄÄLP!!!

Jag blir tokig snart, eller också är jag redan tokig. Jag vet inte. Det händer jättemycket här och jag tror mig känna av 3 olika energier här hemma och en av dom är väldigt negativ. Jag är verkligen jätterädd och någonting fick min katt att backa alldeles uppburrad och svart i ögonen. Jag känner mig jätteutsatt när jag ska sova och det känns hela tiden som om någon står i dörröppningen till mitt sovrum och vill ha någonting av mig, inte direkt gör mig illa men det är någonting som kräver någonting av mig som jag inte har. Jag har mycket ångest just nu och smärta i kroppen och upplever det som om det kommer från detta något här i huset för det kommer helt plötsligt fruktansvärt illamående, varenda muskel i kroppen krampar i smärta och tvärångest. jag har haft mycket ångest i mitt liv men inget som detta. Total skräck. Och det kommer bara när jag är här hemma, inte någon annanstans. Det är som att gå in i en vägg av skräck och den värsta ångesten, jag känner pulsen i hårbotten och varenda hårstrå på kroppen reser sig.

Men ingen djävel tror mig, bara min pojkvän och hans kompis som kom och räddade mig när något skrämde skiten ur mina katter och jag sprang ut i trapphuset med byxorna i handen. Alla vill förklara det med att det är min ångest och nog har jag ångest annars också men aldrig på det här sättet som när jag är hemma. Ingen tycks se orben eller vad det nu var på en film från när jag försökte tala vett med mina spöken.

Är jag knäpp? Snälla hjälp mig. Jag skäms ihjäl och känns som om jag borde stanna här för evigt och förenas med detta något i mitt hem eftersom ingen tycks tro mig. Bara för att saker inte flyger omkring men jag är verkligen jätterädd och mina katter också. Inga kompisar törs komma hem till mig p.g.a. det jag berättar men ändå säger dom att dom inte tror mig. Liksom "för säkerhets skull" så håller dom sig borta. Min lägenhet är bara till för att må dåligt i och känna total ensamhet och vara skräckslagen. jag känner tydligt när detta något inte är här för det lättar i luften poch trycket över kroppen försvinner. Det blir en vanlig lägenhet.

Den delen av huset jag bor i är byggt 1989 så det är inget gammalt här sen tidigare heller, det talar ju bara emot mig. Kan det komma något utifrån. kan det ha följt mig sen jag var satanist utan att jag har märkt det särskilt tydligt förrän nu? Kan min icke övergående ångest ha att göra med ett jag har något med mig sen tidigare?

Vad ska jag göra? Försöker övertala "det okända" att komma hit och undersöka saken närmre men tror aldrig dom kommer. För det har inte flugit stolar och grejer här än men det kan väl vara något för det?!

HJÄLP!!!!??? Om jag inte är tokig redan så blir jag det snart. Jag måste få hjälp med det här. Vart ska jag vända mig?

Det är ju värsta terrorn här. Och snart flyttar min katter också.

Snart flyr jag fältet. Detta något är på mig, inte möblemanget här hemma. Det attackerar mig både fysiskt och psykiskt.

SNÄLLA NÅGON HJÄLP MIG!!!

Ha en bra dag! // Pernilla

bettis69
0

Hej, det låter ju obehagligt när du mår så dåligt av det också.

Om inte Okända kan komma, så finns det säkert andra som kan. Kanske till och med något medium här på forumet som kan tänka sig på det som en övning?

Men om det är negativa energier så borde man kanske ha ett erfaret medium som tar sig an.

Har du provat att själv be dom sluta? Vad händer då?

Lyckat till!

pernillaa
0

Jag har rytit ifrån riktigt ordentligt och det blir lugnt en dag eller två, men sen är det tillbaka igen. Jag kan inte påverka detta själv. Jag måste ha hjälp någonstans ifrån. var hittar man ett medium som inte behöver färdas genom hela sverige för att komma hit. Har inga pengar till nåt sånt. Kanske max 1000 :- men annars måste jag spara ett par månader..

[Hellas]
0

Ta kontakt med ett medium som kan komma hem till dig och känna av ditt hem.

pernillaa
0

Var hittar man ett medium?

[Hellas]
0

Det finns en mediumlista här på forumet, jag har inte länken med använd sökfunktionen.
De flesta av dem har ju en hemsida och kanske det även där finns medium som de i sin tur rekomenderar.

Det jag kan nämna i sammanhanget är att i nio fall av tio så handlar det om nära och kära släktingar som är på besök

[Hellas]
0

Här är listan:

Mediumlista

[Pirkkolino]
0

#0 Det låter att du har det verkligen jobbigt i ditt hem. Dina kompisar tydligen är rädda själv när de "för säkerhet skull" inte kommer till dig och försöker uppleva, vad du upplever, utan att försöka. Du ska gå väga på något annat sätt än att vänta att kompisar tror på dig. Jag hoppas att det ordnar sig på något sätt att du och dina katter får lugn och ro i hemmet.

pernillaa
0

#6 Tack för listan. Jag ska absolut använda mig av den.

#7 Jo det är så dumt för dom tror ju uppenbarligen på mig och när dom har varit här har dom också känt det men dom försöker trycka ner mina upplevelser och förklara det med något "naturligt oturligt".

Min pojkvän vägrar komma hit igen sen han såg någon i mitt sovrum och någon tagit hårt grepp om hans huvud när han skulle gå därifrån efter att ha varit kattvakt. Hur ska det bli när min son flyttar in? Ligger i en boende- umgänges- och vårdnadstvist just nu men han kommer flytta in hon mig växelvis snart, tänk om det får honom att må lika dåligt som mig?!

Usch, det vill jag inte ens tänka på.

pernillaa
0

Resten av huset är gammalt, kan något komma från den delen av huset till mig för att jag är öppen för sånt här?

Någon som kan gissa vad det skulle kunna vara som är hos mig? Hur ska jag tolka min katts reaktion? För dom har ju sett Orber (syns på vissa foton från min lägenhet) och dom har också upplevt de här 2 positiva energierna som rör sig här omkring men då med nyfikenhet. Dom var verkligen liiiivrädda. Och även flera timmar efter att detta något skrämmande hade försvunnit var dom rädda.

Vad är en orb egentligen

Pernilla

alexandra09
0

Det låter inget vidare. Jag tror också på att du ska försöka hitta ett medium som kan hjälpa dig att driva ut vad som än finns hos dig. Om du kan och vågar kan du försöka driva ut det själv, men jag förstår om du vill ha experthjälp med det. Är inte alls kunnig i vilka olika seanser osv man kan göra, men såg att det finns en rubrik här till vänster som heter "seans", finns även "andar/spöken", kanske kan finna ngt tips där?

"Orber är ljusfenomen som ibland uppträder på fotografier eller film.

Orber är stora oskärpecirklar som uppkommer då partiklar (damm, vattendroppar, insekter etc) hamnar kraftigt ur fokus. För att framträda måste de vara mer upplysta än bakgrunden, vilket är ett vanligt resultat av att använda blixt i mörka utrymmen.

Tron på att Orber är någon form av andar är vanlig" (wikipedia.se)

Aldebaran
0

Wikipedia är bra  Flört

Satyat Nasti Paro Dharmah

Sajtvärd på Existens och Filosofi.

alexandra09
0

oj jag menade "hemsökt/spöken" länken, inte "andar/spöken"Flört