Hur ser du "spökena"?
Jag skrev detta i annat inlägg men blev så nyfiken på hur andra ser spöken så jag beslöt att skapa en tråd om det!
Jag ser katterna runt mig som en slags värmevåg och sen färgen på pälsen och ögonen eller om dom har en annan utmärkande detalj. Det var mest i ögonvrån innan men nu har jag börjat se dom med båda ögonen eller hur man ska säga
Tror det är för att jag inte är så rädd för att se katter eller djur, så jag låter dom komma. Mänskliga spöken ser jag inte så mycket, isåfall känner jag mer dom eller att jag "ser" dom i huvudet som en snabb bild eller så. Kan drömma om dom också ibland
Det är roligt när släktingar bara kommer för att säga hej eller kolla läget! Dom gör inte det så ofta längre…kanske jag som håller dom borta för att jag är rädd att det ska komma andra mindre trevliga personer…
Jaja, nog om mitt svammel! Så, hur ser du spökena? Ber om ursäkt ifall det finns en liknande tråd!
Jag får bilder, ord och känslor från andarna. 

Ser inte… förnimmer framförallt doften och en känsla i magtrakten jag inte riktigt kan sätta ord på…
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
Ser inte heller, känner närvaron av olika energier. Sedan får ofta helt konkreta bevis att min känsla är rätt. Känslan kommer på olika sätt, och oftast helt plötsligt.
Jag får bilder i huvudet, hör någon som pratar, kommer som tankar och så kan jag fysiskt se gestalter och i veckan såg jag en lysande ängel.
Ibland ser jag klart och tydligt inne i huvudet och ibland luddigt..men med det tredje ögat ser jag glasklart….

:) Roligt att få veta hur ni andra ser! Eller känner med då…jag kan också känna om någon är hos mig i ryggen på nåt sett, eller bak öronen…låter kanske skumt men är det som nåt slags mörkt fält precis vid ögonvrårna men när jag ska titta efter så syns det ju såklart inget. Sen är det med enslags känsla, berorende på vad "spöket" vill eller om det bara är nån som kollar läget!
Var länge sen jag kände så, tror att jag har för mycket annat som händer runt mig just nu så dom inte kommer fram…eller så.
Tack för era svar!
#4 Intressant med tredje ögat, begriper inte hur Ni gör när tredje ögat används. Det låter så lätt men hur gör man? Kanske du har några tips att dela med dig
//Tara
Jag ser dom med ögonen om dom framträder mycket, annars är det som andra ser dom genom bilder, ord och dofter
Ibland ser jag andarna som svarta skuggor,( de brukar inte ha nån känsla, de bara finns där) eller vita lysande former. Ibland som en människa med skimmer omkring sig och då känner jag den känslan de för med sig.
Katter kan jag ibland se just som i verkligheten, ibland bara delar av dem eller genomskinliga. Känner dem också utan att se dem.
Jag har sett väsen, just som de ser ut men bara halva kroppen
Häromnatten var det någon i mitt sovrum när jag satt på sängen och just skulle lägga mig. Det var mörkt (jag är lite mörkrädd
)..och då slängde någon en tidning i golvet, så att det verkligen skulle höras!
Men det fanns ingen alls i närheten i hela ovanvåningen…inte ens katterna
När de pratar med mig så blir det som min egen tanke inne i huvudet..eller en "vilja"
det har även hänt att någon pratat med mig inifrån min hals
eller fån mitt hjärta..
U R us

Jag vill inte påstå att jag ser någonting, även om vissa oförklarliga skuggor har passerat mina ögonvrår då och då. Men framförallt så bara "vet" jag i magen och i huvudet att jag inte är ensam eller att någon vill nåt speciellt. Det bara finns där. Ord och meningar kommer in i huvudet, helt utan egentlig orsak. Undra på att många på hamnade på hispan förr för att de "hörde röster"! 
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se